آنر مجیک V، باریک‌ترین گوشی تاشو جهان رونمایی شد

آنر پس از مدت‌ها انتظار و انتشار اخبار گوناگون، بالاخره از گوشی آنر مجیک V رونمایی کرد. در رویداد رونمایی از این گوشی، رابط کاربری Magic UI 6 و Honor Watch GS 3 نیز معرفی شدند.

آنر مجیک V به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان کار خود را آغاز کرد. هدف از طراحی این موبایل تاشوی باریک، این بود که کاربر در حالت بسته، احساس در دست داشتن یک گوشی عادی را داشته باشد و در حالت باز نیز بتواند از یک نمایشگر بزرگ استفاده کند.

گوشی آنر مجیک V

آنر برای رسیدن به این هدف، نمایشگر بیرونی را با نسبت تصویر 21:9 طراحی کرده که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. به همین دلیل، ظاهر Honor Magic V در حالت بسته، کاملا شبیه به یک گوشی هوشمند معمولی است. این گوشی بدون شک می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های 2022 باشد و رقابت را برای گوشی‌های تاشوی سامسونگ سخت کند.

مشخصات گوشی آنر مجیک V

درباره مشخصات نمایشگر بیرونی آنر مجیک V باید گفت که در اندازه 6.45 اینچ ساخته شده، نرخ نوسازی آن 120 هرتز و روشنایی آن 1000 نیت است. اما نمایشگر داخلی گوشی با نسبت تصویر 10:9 همراه شده و از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر مجیک V

این گوشی از لحاظ قدرت بدنه نیز بهینه‌سازی شده است. گلس نانوکریستال خمیده‌ای که برای نمایشگر بیرونی استفاده شده، مقاومت بالایی در برابر سقوط دارد و پنج برابر بهتر از سایر مدل‌ها عمل می‌کند. مجری میزبان در رویداد آنر چندین بار گوشی را به زمین انداخت تا این ویژگی را ثابت کند.

لولای گوشی تاشوی Honor Magic V ویژگی قابل توجه دیگری است که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. آنر مدعی شد که لولای این گوشی از موادی با درجه کیفی هوا فضا ساخته شده است. زمانی که آنر مجیک V در حالت تا شده قرار دارد، تقریبا هیچ فاصله‌ای بین فریم دو قطعه نمایشگر وجود ندارد. این گوشی در حالت تا شده 14.3 میلی‌متر و در حالت باز، 6.7 میلی‌متر ضخامت دارد؛ همین ویژگی باعث شده تا آنر Magic V بتواند عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد.

گوشی آنر مجیک V

لولای این گوشی همچنین انعطاف‌پذیری خوبی دارد و باعث می‌شود که تای وسط نمایشگر تقریبا مخفی و نامحسوس باشد. پیش‌بینی شده که اگر این گوشی در طول روز 50 مرتبه باز و بسته شود، می‌تواند تا 10 سال برای کاربر قابل استفاده باشد.

سایر مشخصات آنر مجیک V

آنر مجیک V از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار شده که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. آنر مدعی است که عملکرد هوش مصنوعی این گوشی می‌تواند تا 300٪ افزایش پیدا کند. این ویژگی باعث می‌شود تا رابط کاربری Magic UI از طریق موتور هوش مصنوعی Magic Live AI Engine، با روند و مدل استفاده کاربر آشنا شود.

یک باتری 4750 میلی‌آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده که به‌صورتی خلاقانه، در یک چیدمان دوتایی در گوشی قرار گرفته‌اند. این ویژگی باعث می‌شود که تعادلی بین شارژ و پخش میزان گرما ایجاد شود. باتری آنر مجیک V از شارژ سریع 66 وات SuperCharge پشتیبانی می‌کند؛ این سرعت شارژ یعنی باتری Honor Magic V در عرض 15 دقیقه، 50٪ شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات باریک ترین گوشی تاشوی جهان می‌توان به اسپیکرهای دوگانه IMAX ENHANCED اشاره کرد که تجربه صوتی و تصویری جذابی را به کاربر ارائه می‌کند.

گوشی آنر مجیک V

دوربین آنر مجیک V

این گوشی در پنل پشتی خود به سه لنز دوربین مجهز است. لنز 50 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.9، لنز 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و طیف بهینه‌سازی شده و یک لنز 50 مگاپیکسلی اولترا واید با دیافراگم f/2.2، تنظیمات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

لنزهایی با طیف بهینه‌سازی شده می‌توانند در شرایطی مه‌آلود که نور و وضوح خوبی وجود ندارد، عکس‌های با کیفیت و جزییات بالا ثبت کنند. اما درباره دوربین سلفی آنر مجیک V باید گفت که به دو سنسور 42 مگاپیکسلی مجهز شده که یکی در نمایشگر داخلی و دیگری در نمایشگر خارجی قرار گرفته‌اند.

Honor Magic V به‌صورت پیش‌فرض از رابط Magic UI 6 بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌های چندکاره و تقسیم نمایشگر، دسترسی آسان‌تری داشته باشد. این گوشی در رنگ‌های سیلور، مشکی و نارنجی طراحی و تولید شده است.

در بسته خرید این محصول، یک شارژر 66 واتی SuperCharge، یک شارژر 66 واتی برای خودرو و یک قاب محافظ وجود دارد.

آنر مجیک V در دو مدل با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت و رم 12 با حافظه 512 گیگابایت عرضه می‌شود. قیمت پایه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده، نزدیک به 1568 دلار است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.