توصیه یک مدیر سرمایه‌گذاری:

بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه زمانی است؟

جفری گوندلاخ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دوبلین‌لاین نسبت به خرید بیت‌کوین در این سطوح نیز ابراز نگرانی کرد و گفت احتمالا بهترین زمان برای خرید بیت کوین در سطح 25 هزار دلاری معقول باشد.

به گزارش فاواپرس، جفری گوندلاخ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دوبلین‌لاین که از او به عنوان «سلطان اوراق قرضه» هم یاد می‌شود هشدار دارد احتمالا در اواخر امسال اقتصاد جهانی به خصوص آمریکا دچار رکود شود. او همچنین نسبت به خرید بیت‌کوین در این سطوح نیز ابراز نگرانی کرد و گفت احتمالا بهترین زمان برای خرید بیت کوین در سطح 25 هزار دلاری معقول باشد.

این میلیاردر آمریکایی که بیش از ۱۳۷ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، در سال ۲۰۱۳ به عنوان «مدیر مالی برتر سال» انتخاب شد و بلومبرگ هم در سالهای ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ او را به عنوان یکی از ۵۰ شخصیت تاثیرگذار اقتصاد معرفی کرد. بر اساس آمار فوربس، در حال حاضر ثروت خالص گوندلاخ ۲٫۲ میلیارد دلار است.

بهترین زمان برای خرید بیت کوین چه زمانی است؟

این سرمایه‌گذار در پاسخ به این سوال که آیا احتمال وقوع رکود اقتصادی در سال ۲۰۲۳ وجود دارد، گفت: « من فکر می‌کنم بازار اوراق قرضه به اندازه کافی شاخص رکود را در سال ۲۰۲۳ نشان داده است.»

وی افزود: « من فکر نمی‌کنم، مقامات فدرال‌رزرو، اقتصاددانان و سرمایه‌گذاران از این ایده استقبال کنند که اقتصاد بتواند با نرخ بهره پایین رو تغییر وضعیت دهد، بنابراین من بر این باور هستم که فدرال‌رزرو نرخ بهره را چهار مرتبه افزایش می‌دهد و این یک سیگنال رکودی است.»

چند روز پیش، جیمی دیمون مدیرعامل بانک جی‌پی مورگان اعلام کرده بود که فدرال‌رزرو احتمالا نرخ بهره کوتاه‌مدت را در سال جاری چهار بار افزایش دهد. احتمالا تورم هم فراتر از چیزی شود که مردم تصور می‌کنند.

اوایل ماه جاری هم یک استاد مالی دانشگاه وارتون درباره تورم هشدار داده بود و گفته بود که فدرال‌رزرو احتمالا بیش از انتظار بازار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.