اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021؛ جوان 23 ساله با 54 میلیون دلار صدرنشین شد

جیمی دونالدسون، جوان 23 ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستر بیست (MrBeast) شناخته می‌شود، پردرآمدترین سازنده محتوا برای شبکه اجتماعی یوتیوب در سال 2021 شد.

به گزارش فاواپرس، فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021 از سوی این شبکه اجتماعی اعلام شد. در این فهرست، جیمی دونالدسون، جوان 23 ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستر بیست (MrBeast) شناخته می‌شود، پردرآمدترین سازنده محتوا برای شبکه اجتماعی یوتیوب در سال 2021 شد.

نشریه فوربس اعلام کرد که شیرین‌ کاری‌های استادانه آقای دونالدسون بیش از ۱۰ میلیارد بازدید داشته و درآمد ۵۴ میلیون دلاری برای او به ارمغان آورده است. بدین ترتیب آقای دونالدسون موفق شده تا از رایان کاجیِ ۱۰ ساله که در دو سال گذشته در صدر فهرست پردرآمدترین‌ها قرار داشته، پیشی بگیرد.

رایان کاجی که تجربه فردی خود از بازی با اسباب‌بازی‌های مختلف را در کانالی با عنوان «دنیای کاجی» به اشتراک می‌گذارد، در سال 2021 به رده هفتم سقوط کرده است. نشریه فوربس درآمد سالانه 2021 او را ۲۷ میلیون دلار برآورد کرده است.

مستر بیست ،‌ فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای 2021
جوان 23 ساله با نام مستعار مستر بیست، پردرآمدترین سازنده محتوا برای یوتیوب در سال 2021 شد.

رده دوم این فهرست در اختیار جیک پول(Jake Paul)، بوکسور حرفه‌ای آمریکایی، قرار گرفته که در سال گذشته میلادی از ویدیوهای بارگذاری شده خود در شبکه اجتماعی یوتیوب در مجموع حدود ۴۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. مارک ادوارد فیشباخ، معروف به مارکیپلیر(Markiplier)، نیز با کسب ۳۸ میلیون دلار در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفته است.

کم‌ سن‌ترین فردی که در فهرست ۱۰ نفره فوربس قرار گرفته، «آناستازیا رادزینس‌کایا»، دختر ۷ ساله متولد روسیه است که تجربه‌های روزانه خود را در قالب ویدیوهای در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد. او در سال 2021 حدود ۲۸ میلیون دلار درآمد داشته و در رتبه ششم پردرآمد‌ترین یوتیوبر‌ها در سال 2021 قرار گرفته است.

نشریه آمریکایی تخمین زده که ۱۰ کاربر پردرآمد شبکه یوتیوب در مجموع ۳۰۰ میلیون دلار در سال 2021 به دست آورده‌اند.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.