تراکنش 50 میلیون دلاری نهنگ‌های ریپل

بعد از اینکه ارز دیجیتال ریپل در دادگاه بر کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیروز شد تقاضا برای ریپل افزایش یافت و تراکنش‌های بزرگ ریپل زیاد شد.

به گزارش فاواپرس، با پیروز شدن ریپل در دادگاه، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیشتری به ریپل اعتماد کردند و تراکنش‌های بزرگ بر بستر این شبکه به شدت زیاد شده است.

تراکنش ۴۰ میلیون دلاری

چند ساعت قبل تراکنشی در شبکه ریپل از مرکز صرافی بایننس به مبلغ ۴۰ میلیون دلار رخ داد. این تراکنش یکی از بزرگ‌ترین تراکنش‌های ریپل است و این آدرس حالا ۵۲۰ میلیون سکه ریپل دارد. این آدرس کیف پول برای همه شرکت‌های تحلیل داده ناشناس است و به طور مداوم ارز دیجیتال دریافت می‌کند. بسیاری عقیده دارند این کیف پول به یک صرافی غیرمتمرکز متصل است و برای نقل و انتقال‌های داخلی استفاده می‌شود.

تراکنش ۵۰ میلیون دلاری

تراکنش‌های بزرگ در شبکه ریپل بسیار افزایش یافته است و امروز یک تراکنش ۵۰ میلیون دلاری دیگر هم در شبکه ریپل اتفاق افتاد. کیف پولی که تراکنش ۵۰ میلیون دلاری انجام داد حدود ۵ میلیون دلار ریپل را نگه داشته است. ارز دیجیتال ریپل هنوز واکنشی به این تراکنش‌ها نشان نداده و احتمالا این ارزها فروخته نشده است و فقط منتقل شده است.

علاوه بر این امارات متحده عربی قصد دارد یک شبکه سویفت جهانی با استفاده از ریپل راه‌اندازی کند تا پرداخت‌های بین‌المللی را با استفاده از ریپل انجام دهد.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.