ارزش بازار شیبا کمترین میزان در یک هفته اخیر رسید

داده‌های اخیر کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که ارزش بازار شیبا اینو به زیر ۱۵ میلیارد دلار سقوط کرده است. کمترین میزان در یک هفته اخیر.

به گزارش فاواپرس، داده‌های اخیر کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که ارزش بازار شیبا اینو باز هم کاهش یافت و به زیر ۱۵ میلیارد دلار سقوط کرده است. کمترین میزان در یک هفته اخیر.

بعد از اینکه چند ماه پیش (اکتبر ۲۰۲۱) قیمت شیبا به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلاری رسید، در روزهای اخیر این میم‌کوین با فشار شدید فروش مواجه شده است.

در هفته گذشته و بعد از توئیت ایلان ماسک مبنی بر پذیرش دوج توسط تسلا، دوج‌کوین، بزرگترین رقیب شیبا رشدی ۱۰ درصدی را به ثبت رساند. در سال ۲۰۲۱، دوج و شیبا با رشد چشمگیری مواجه شدند چرا که هر دو میم‌کوین مورد توجه سرمایه‌گذاران خرد و نهادی قرار گرفتند.

با این حال در چند هفته آخر سال گذشته، بازار رمزارزها وارد اصلاح شد و موجب شد تا ارزش این دو رمزارز افت شدیدی را تجربه کند. دوج و شیبا حالا نسبت به سقف تاریخی خود ۷۰ درصد ارزان‌تر معامله می‌شوند. شیبا همچنین جایگاه خود را در میان ۱۰ ارز برتر بازار از نظر ارزش بازار از دست داده و حالا در رتبه ۱۳ قرار دارد.

علاوه بر این، فروشندگان حالا جایگاه‌های فروش استقراضی خود را در سراسر بازار افزایش داده‌اند و منتظر ریزش‌های بیشتر حداقل در کوتاه‌مدت هستند. بر اساس داده‌های سانتیمنت، BNB، ANKR، SIA و AXS شاهد افزایش شدید فشار فروش بودند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.