مخالفت رانندگان اسنپ با طرح جدید / مشکلات رانندگان فعلی اسنپ حل شود

با وجود اینکه به نظر می‌رسد در طرح جدید اسنپ، مشکل کمبود راننده حل می‌شود اما بسیاری از رانندگان اسنپ معتقدند که اگر مشکلات رانندگان فعلی حل شود، نیازی به رانندگان جدید نیست.

به گزارش فاواپرس، «درآمد تو مسیرته» طرح جدید اسنپ است. با این کمپین می‌تواند رانندگان بیشتری را جذب کند. چرا که هر فرد می‌تواند در مسیر کار یا دانشگاه خود مسافر هم داشته باشد. اما این طرح با مخالفت بسیاری از رانندگان اسنپ مواجه شده است.

این در حالیست که اخیرا مشکل کمبود راننده منجر به اعتراض مسافران تاکسی‌های آنلابن شده است. از سوی دیگر رانندگان اسنپ و تپسی علت نبودن راننده را مشکلاتی مانند قیمت پایین کرایه و … عنوان می‌کنند.

مشکلات رانندگان اسنپ قدیمی را حل کنید

برخی از رانندگان اسنپ معتقدند، این شرکت باید به حل مشکلات رانندگان قدیمی بپردازد، تا رانندگان به کار خود ادامه دهند و مشکل کمبود راننده حل شود.

«به جای اینکه اسنپ اینطوری جذب راننده انجام بدهد راننده قدیمی و پرکار خودش را دوباره فعال کند، دو سال است حساب کاربری‌ام به دلایل واهی مسدود است و هیچ جوره فعال نمی‌کنند. فعال‌سازی راننده‌های قدیمی‌اش، مشکل کمبود راننده را قطعا حل خواهد شد.»

«از این ور به خاطر امتیاز کم راننده رو اخراج میکنند از اون ور طرح میریزن شما فکر کردید اون راننده که مدل ما شینش ی کم پایین تر هست با اون که مدل بالا داره میتونه بکوبه با ماشین که بعلت کم بودن امتیاز اخراج می‌کنید.»

«به نظر من اسنپ بهتره یه کاری بکنه تا این راننده‌ها به حق و حقوق خودشون برسن نه اینکه فقط به فکر درآمد خودش باشه مثلا در ساعات کم ترافیک کرایه‌ها اونقدر پایینه که ارزش استارت زدن نداره.»

«اسنپ تپسی قیمت‌هاشو اصلاح بکنه. نیاز به راننده جدید نیست. اینا بخاطر رقابت با یکدیگر از راننده بخت برگشته مایه می‌ذارن.»

رانندگان اسنپ

طرح جدید اسنپ به ضرر رانندگان تاکسی

به وجود آمدن تاکسی‌های اینترنتی باعث شد که بسیاری از افراد جامعه به جای استفاده از تاکسی‌های خطی از اسنپ و تپسی استفاده کنند. این اتفاق منجر به کاهش مسافران تاکسی‌های زرد شد.

تعدادی از رانندگان تاکسی‌ها شهری معتقدند که تاکسی‌های اینترنتی از ابتدا باعث کساد شدن کار آن‌ها شده است. اکنون نیز طرح جدید اسنپ، بیشتر باعث کاهش مسافر می‌شود.

«اسنپ داره اشتباه میکنه. من الان چند ساله راننده تاکسی هستم. کار مارو داغون کرده. بعدشم اینقدر کرایه‌هاش پایینه که با این خرجای سنگین ماشینا دیگه کار با ماشین نمی‌صرفه.»

«چقدر اژانس تاکسی تلفنی و تاکسی پلاک زرد کارمون کساد شد. معلوم هست این همه کمسیون به جیب چه اشخاصی می‌رود؟ چقدر اشتغال حلال و رسمی بر شکسته شد. حالا همش میگن اشتغال‌زای کردیم.»

به نظر می‌رسد طرح‌ جدید اسنپ یعنی همان کسب درآمد در مسیر کار یا دانشگاه، باعث جذب رانندگان بیشتری خواهد شد و مشکل کمبود راننده حل می‌شود. اما اگر اسنپ مشکلات رانندگان فعلی خود را حل کند، نیازی به رانندگان بیشتر نداشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.