تریلر سریال کره‌ای مانی هایست (Money Heist) منتشر شد

با توجه به استقبال مردم از سریال Money Heist، نسخه کره‌ای آن توسط نتفلیکس ساخته می‌شود و در این مدت تریلر سریال کره‌ای مانی هایست (Money Heist) منتشر شد.

درست پس از به اتمام رسیدن سریال Money Heist، نتفلیکس اعلام کرد که قرار است سریال کره‌ای مانی هایست ساخته شود و البته علاوه بر آن، اسپین آف این سریال نیز با محوریت برلین ساخته می‌شود.

با این حال، جزئیات بیشتر در دسترس ما نبود تا اینکه نتفلیکس با انتشار تریلری، اعلام کرد که نام این سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area خواهد بود. به علاوه، لیست بازیگران این سریال نیز مشخص شدند.

تریلر سریال کره‌ای مانی هایست (Money Heist)

سریال کره‌ای مانی هایست سرقت پول

بی‌شک سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area یکی از بهترین سریال های کره ای 2022 است که انتظار می‌رود نه تنها کیدرامری‌ها، بلکه از طرف افراد دیگر نیز مورد استقبال قرار بگیرد.

با انتشار تریلر سریال کره ای سرقت پول اسامی بازیگران این سریال نیز مشخص شدند. همانطور که قبلا هم گفته شده بود، پارک هه-سو، بازیگر سریال بازی مرکب قرار است نقش برلین را در این کیدراما بازی کند.

به علاوه، یو جی-ته در نقش پروفسور، جون جونگ-سو در نقش توکیو، لی وون-جونگ در نقش مسکو، کیم جی-هون در نقش دنور، جانگ یون-جو در نقش نایروبی، لی هیون-وو در نقش ریو، لی کیو-هو در نقش اسلو، یونجین کیم، کیم سونگ-اوه، پارک میونگ-هون و لی جو-بین، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در سریال Money Heist حضور داشته باشند.

جالب است بدانید الکس پینا، سازنده سریال اصلی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در نسخه کره‌ای سریال سرقت پول باز خواهد گشت. هونگ سان کیم وظیفه کارگردانی سریال کره ای Money Heist را بر عهده دارد. وی قبلا کارگردانی آثاری همچون سریال Voice، سریال Son: The Guest، سریال L.U.C.A.: The Beginning را بر عهده داشته است.

ریو یونگ-جائه و تیمش که پیش از این فیلمنامه سریال Psychopath Diary و سریال My Holo Love را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه نسخه کره‌ای خانه کاغذی را بر عهده گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر سریال Money Heist: Korea – Joint Economic Area را ببینید.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.