قابلیت نمایش سهمیه بنزین در اپلیکیشن رانندگان تپسی

تپسی امکان نمایش سهمیه بنزین واریزی را به اپلیکیشن سفیران خود اضافه کرد.

تپسی امکان نمایش سهمیه بنزین واریزی را به اپلیکیشن سفیران خود اضافه کرد و از این پس رانندگان با مراجعه به صفحه درآمد در اپلیکیشن رانندگان تپسی و با لمس کردن دکمه جزییات سهمیه بنزین می‌توانند از جزییات سهمیه خود مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی تپسی این اقدام به منظور شفافیت و سهولیت دسترسی رانندگان به اطلاعات مورد نیازشان صورت گرفته است. در دسترسی جدید رانندگان می‌توانند علاوه بر میزان سهمیه بنزین خود مواردی مثل: کیلومتر طی شده در ماه اخیر و مجموع پیمایش ۵ ماه گذشته خود را مشاهده کنند. همچنین مقدار سهمیه واریز شده، علت عدم واریز سهمیه و قوانین مرتبط با تخصیص سهمیه بنزین را نیز می‌توانند در این قسمت مشاهده کنند.

اپلیکیشن رانندگان تپسی

علاوه بر اینکه مسیر دسترسی به سامانه سماس هم در همان صفحه فراهم شده است؛ رانندگان با لمس دکمه ورود به سامانه سماس می‌توانند جزئیات بیشتری مانند مانده سهمیه و مقدار مصرف شده را نیز مشاهده کنند.

تا پیش از این رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت سهمیه بنزین و جزئیات آن، نیازمند تماس با پشتیبانی تپسی بودند اما در حال حاضر تمامی رانندگان تپسی با به‌روزرسانی برنامه خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کرده و نیازی به ارتباط تلفنی با تپسی ندارند.

در سامانه سماس اطلاعات سفر و رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به صورت روزانه و هفتگی قرار داده می‌شود. نکته حائز اهمیت اینجاست که در سماس داده‌های مسافران ثبت نمی‌شود و این سامانه تنها محلی برای تجمیع داده‌های سفر و اطلاعات رانندگان است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.