درگاه پرداخت کارت به کارت زرین پال به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد

سرویس درگاه پرداخت کارت به کارت زرین پال با رویکرد تسهیل‌گری پرداخت‌ آنلاین برای کسب‌وکارهای کوچک، به صورت محدود و آزمایشی شروع به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی زرین پال، با توجه به اعمال محدودیت‌ها و موانع متعدد برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسطِ فعال در تجارت الکترونیکی، مانند اینماد اجباری و دریافت کد مالیاتی، سرویس درگاه پرداخت کارت به کارت زرین پال با هدف سرعت بخشیدن و کمک به رشد کسب‌وکارهای آنلاین، طراحی و اجرا شده است. بر همین اساس برای استفاده از این درگاه پرداخت، داشتن اینماد و پرونده مالیاتی الزامی نیست.

در حال حاضر این سامانه به صورت آزمایشی برای پذیرنده‌های محدودی از زرین پال فعال است و آنها از این سرویس استفاده می‌کنند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پیش‌بینی می‌شود این سرویس در سال جدید یعنی ۱۴۰۱ برای عموم پذیرنده‌های زرین پال و تمام کسب‌وکارهای اینترنتی در دسترس باشد.

مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال در این‌ باره می‌گوید: «احتمالاً اگر در همان سال‌های ابتدایی راه‌اندازی چند کسب‌وکار کوچک اینترنتی، با موانع بسیاری روبه‌رو شده بودم، الآن شاهد کسب‌وکاری بزرگ و توسعه‌یافته به اسم زرین پال نبودیم. من فکر می‌کنم اگر به جای مانع‌زدایی، هر روز در مسیر شروع و رشد کسب‌وکارهای کوچک اعمال محدودیت صورت بگیرد، نباید منتظر شکوفایی و رشد اقتصاد دیجیتالی در کشورمان باشیم. ما به سهم خودمان تلاش می‌کنیم با استفاده از ابزار رایج خرید و فروش یعنی کارت به کارت، ظرفیت جدیدی برای کسب‌وکارهای کوچک ایجاد کنیم تا تسهیل‌گر رشد آنها باشیم.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.