برگزاری پنجمین دوره رویداد توان تِک در نمایشگاه الکامپ

پنجمین دوره رویداد توان تِک با مشارکت استارت‌آپ‌ها و انجمن‌های فعال حوزه معلولیت، همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رعد، صاحبان ایده و استارت‌آ‌پ‌هایی که خدماتشان به جامعه افراد دارای معلولیت است یا توسط افراد دارای معلولیت تأسیس‌شده، می‌توانند تا چهاردهم بهمن‌ماه در رویداد توان تِک در سایت رعد ثبت نام کنند.

در پنجمین رویداد توان‌تک همچنین کارشناسان انجمن‌های فعال حوزه معلولیت، ازجمله نمایندگان مراکز رعد و جامعه معلولین ایران به سؤالات فعال صنعت آی‌تی برای دسترس‌پذیر کردن کسب‌وکار خود جهت استفاده افراد دارای معلولیت پاسخ خواهند داد.
ضمن اینکه پلتفرم مشارکتی مپینو (معرفی نقاط دسترس‌پذیر) که دوران نوپایی خود را در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد می‌گذارند نیز در کنار سایر استارت آپ‌های فعال در این رویداد حضور خواهد داشت. علاوه بر اینکه رعد طبق سال‌های گذشته جایزه مسئولیت اجتماعی خود را به کسب‌وکارهایی که خدمات خود را برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی کرده اند؛ اهدا می‌کند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن برگزار خواهد شد و در غرفه توان‌تک به معرفی فعالیت‌های فناورانه حوزه آی‌تی برای افراد دارای معلولیت پرداخته می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.