افشای نام گوشی بعدی گوگل در تبلیغات این شرکت

نام گوشی گوگل پیکسل 6a در یکی از تبلیغات Google به بیرون درز کرده که نشان دهنده نام گوشی بعدی این شرکت است.

شرکت گوگل در حفظ اسرار ضعیف عمل می‌کند و این بار نام گوشی گوگل پیکسل 6 به طور اتفاقی در یکی از تبلیغات این شرکت فاش شده است.

پیش از عرضه احتمالی گوشی گوگل پیکسل ۶ در ماه مه ۲۰۲۲، مشخصات و طراحی گوگل پیکسل 6a موضوع گمانه زنی‌های شدید بوده است. 

اکنون یکی از کمپین‌های تبلیغاتی شرکت گوگل برای گروه Pixel Superfans، نام گوشی Pixel 6a را ذکر کرده است. هر چند هنوز کاملاً مشخص نیست که آیا واقعاً تصویری از این گوشی نمایش داد شده است یا خیر. اعضای گروه انحصاری Pixel Superfans، یک کتاب رنگ آمیزی مربوط به سخت افزار Google را دریافت کردند. در این کتاب به گوشی گوگل پیکسل 6a اشاره شده است.

گوشی گوگل پیکسل 6A

در بخش فهرست مطالب این کتاب رنگ آمیزی آمده است که در صفحات ۶ تا ۷ شما می‌توانید Nest Thermostat و Pixel 6a را رنگ‌آمیزی کنید. در صفحه ۶ به نظر می‌رسد یک Nest Hub نشان داده شده است. در صفحه ۷ نیز یک Nest Audio به تصویر کشیده است، ولی گوشی گوگل پیکسل 6a دیده نمی‌شود.

چنان که می‌دانیم تفاوت اندکی میان گوشی‌های Google Pixel 6 و Google Pixel 6a وجود دارد و تشخیص آن‌ها از یکدیگر دشوار است. رندر‌های این گوشی نشان می‌دهد که Google Pixel 6a دقیقاً شبیه یک نسخه کوچکتر از گوگل پیکسل ۶ خواهد بود. حتی ظاهر پنل پشتی با برآمدگی دوربین visor، دو لنز در سمت چپ و یک فلش LED در سمت راست یکسان به نظر می‌رسد.

گوشی گوگل پیکسل 6A

انتظار می‌رود گوشی Pixel 6a در ماه مه ۲۰۲۲ با نمایشگر ۶.۲ اینچی OLED که کمی از نمایشگر ۶.۴ اینچی پیکسل ۶ کوچک‌تر است روانه بازار شود. چیپست این دستگاه به مانند پیکسل ۶ چیپست Tensor خواهد بود. تفاوت دیگر این دستگاه با پیکسل ۶ استفاده از یک سیستم دوربین قدیمی‌تر شامل یک جفت سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است.

در مجموع باید گفت Google Pixel 6a یک گوشی میان رده با برخی ارتقاء‌های مناسب نسبت به مدل قبلی خود است. رندر‌های قبلی، دستگاهی با عملکرد گسترده را نشان داده بودند و خبر‌های جدید نشان دهنده تعهد تیم تحقیقاتی گوگل برای پیشبرد بیشتر مرز‌های تحقیقاتی است. انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، چند گزارش و تیزر دیگر از سوی شرکت گوگل منتشر شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.