8 دلیل اپل برای مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون

اپل برای ترغیب کاربران به استفاده از گوشی‌های خود، دلایل یا ویژگی‌هایی را برای مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون معرفی کرده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از گجت‌اسنو، آیفون یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های جهان است و سهم بالایی از بازار جهانی این محصولات را در اختیار دارد. حالا اپل در اقدامی برای ترغیب کاربران به استفاده از گوشی‌های خود، دلایل یا ویژگی‌هایی را برای مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون معرفی کرده است.

اپل به تازگی به برند شماره یک گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است، اما هم‌چنان در هند این گوشی‌های اندرویدی هستند که بر بازار تسلط دارند. اپل پیشرفت زیادی کرده است اما هنوز راه زیادی برای تصاحب تمام بازارها در پیش دارد. اپل در اقدامی جالب برای ترغیب مردم به استفاده از آیفون، دلایل یا ویژگی‌هایی را برای ساخت محصول پرچم‌دار خود ذکر کرده است که برخی از بهترین دلایل این غول فناوری در ادامه برای شما ذکر می‌شوند؛ پس با ما همراه باشید.

8 دلیل اپل برای مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون

آیفون‌ها امن‌تر و خصوصی‌تر هستند

امنیت بیشتر یکی از دلایلی است که می‌تواند مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون را توجیه‌پذیر کند. اپل می‌گوید آیفون از ابتدا برای محافظت از اطلاعات شخصی شما ساخته شده است. چه از لحاظ ویژگی‌هایی چون احراز هویت با اثر انگشت یا جلوگیری از ردیابی فعالیت‌های آنلاین توسط اپلکیشن‌های مختلف، آیفون این کارها را بهتر از دیگران انجام می‌دهد. فراموش نکنید که تماس‌های ویدیویی iMessages و FaceTime به صورت سرتاسری رمزگذاری می‌شوند.

دوربین‌های آیفون «پیشرفته‌تر» هستند

اپل می‌گوید ویژگی‌هایی چون حالت شب (Night Mode)، حالت پرتره (Portrait Mode) و حالت سینمایی (Cinematic Mode) به طور خودکار عمل می‌کنند و تجربه دوربین در آیفون را بسیار بهبود می‌بخشند.

آپدیت‌های منظم سیستم عامل، آیفون را «به روزتر» نگه می‌دارد

گوشی‌های اندرویدی در ارایه آخرین به روزرسانی‌های نرم‌افزاری به نسبت کند عمل می‌کنند. اما آیفون چنین مشکلاتی ندارد. آپدیت‌های سیستم عامل به طور مرتب برای ارایه قابلیت‌های جدید و پیشرفت‌های امنیتی عرضه می‌شوند و آیفون شما را به روز نگه می‌دارند. بسیاری از قابلیت‌های جدید از طریق به روزرسانی‌های نرم‌افزاری در اختیار ما قرار می‌گیرند که باعث می‌شوند گوشی هوشمند شما «به ‌روزتر» شود و این یکی از بهترین دلایل برای ترغیب کاربران برای مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون .

مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون

اپلیکیشن «Move to iOS» کار انتقال فایل‌ها به آیفون را ساده می‌کند

برای تسهیل مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون، یک برنامه واحد که کار انتقال اطلاعات به آیفون را راحت می‌کند. با برنامه «Move to iOS» – که باید در گوشی اندرویدی آن را دانلود کنید – می‌توانید با خیال راحت لیست مخاطبین، پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها، حساب‌های ایمیل و تقویم‌های خود را به آیفون انتقال دهید.

تغییر گوشی به آیفون راحت است

اگر می‌خواهید یا قصد مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون را دارید، به ادعای اپل این فرآیند بسیار ساده است. انتقال تصاویر، داده‌ها و مخاطبین بسیار راحت است و اپل به شما این امکان را می‌دهد که گوشی هوشمند قدیمی خود را با اطمینان ارتقا دهید.

آیفون‌ها دوام بیشتر و عمر طولانی‌تری دارند

اپل ویژگی سپر سرامیکی (Ceramic Shield) را در مدل‌های جدید آیفون ارایه می‌دهد. ادعا می‌شود این محافظ از هر محافظ گوشی دیگری سخت‌تر و در برابر پاشش و ریزش مقاوم است. به گفته اپل با به روزرسانی منظم نرم‌افزاری، آیفون ارزش خود را بیش از سایر گوشی‌های هوشمند حفظ می‌کند. بنابراین شاید گوشی‌ها اپل نسبت به گوشی‌های اندرویدی قمیت بیشتری داشته باشند، اما با مهاجرت از گوشی اندرویدی به آیفون در دراز مدت در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

پردازنده‌های سریع معادل با عملکرد بهتر است

پردازنده‌های سری A به کار رفته در آیفون‌ها عملکرد بهتری نسبت به اکثر گوشی‌های اندرویدی دارند. اپل به خوبی سخت‌افزار و نرم‌افزار را با هم ترکیب کرده و عملکرد آیفون را کارآمدتر و مؤثرتر می‌کند.

اکوسیستم محبوب اپل

اپل می‌گوید که سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را با هم طراحی می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر برای کاربران حاصل شود. بنابراین اگر آیفون دارید تنظیمات ایرپاد (AirPods) بسیار ساده است. به گفته اپل ویژگی‌هایی چون «SharePlay» و «AirDrop» نیز آیفون را به یک گزینه پیشنهادی جذاب تبدیل می‌کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.