شروع اتصال اکانت‌های پلی استیشن نتورک به دیسکورد

اتصال اکانت‌های پلی استیشن نتورک به دیسکورد و امکانات آن به صورت رسمی آغاز شد.

دیسکورد به‌صورت رسمی اعلام کرد که حالا می‌توانید اکانت پلی استیشن نتورک خود را به آن وصل کنید و از امکانات موجود بهره ببرید.

حدود هشت ماه قبل سونی به سرمایه‌گذاری اندک در Discord پرداخت و حالا بالاخره زمان ایجاد هماهنگی بین PSN و دیسکورد شده است. اکنون امکان ایجاد اتصال بین اکانت‌های دیسکورد و پلی استیشن نتورک قدم به قدم در دسترس تعداد بیشتری از کاربرهای آمریکا قرار می‌گیرد و این روند با فعال شدن قابلیت مورد بحث برای کاربرهای کشورهای دیگر ادامه می‌یابد. دیسکورد توضیح داد که پروسه‌ی ایجاد اتصال بین پلی استیشن نتورک و این پلتفرم مشابه ارتباطات برقرارشده بین Discord و سرویس‌های دیگر است.

بعد از ایجاد ارتباط بین اکانت‌های دیسکورد و پلی استیشن نتورک، دیگر اکانت Discord می‌تواند مدام نشان بدهد که شما مشغول تجربه‌ی کدام بازی روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 هستید. همچنین بازیکن می‌تواند آیدی پلی استیشن نتورک خود را به‌سادگی در دیسکورد به نمایش بگذارد تا دوست‌های او در آن پلتفرم به‌راحتی توانایی پیدا کردن وی در PSN را داشته باشند. ایجاد ارتباط بین این سرویس‌ها روی تجربه‌ی بازی‌های مولتی‌پلتفرم پشتیبانی‌کننده از کراس‌پلی هم تاثیر مثبت می‌گذارد.

شروع اتصال اکانت‌های پلی استیشن نتورک به دیسکورد

در سایت رسمی دیسکورد می‌توان آموزش کامل اتصال اکانت‌های PSN به Discord را مشاهده کرد. به‌صورت خلاصه باید گفت که شما وارد بخش Settings نرم‌افزار دیسکورد می‌شوید و سپس در بخش Connections می‌توانید آیکون پلی استیشن را ببینید. Discord که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، اکنون ماهانه بیشتر از ۱۴۰ میلیون کاربر دارد و بسیاری از جوامع کاربری متمرکز روی بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر در آن فعالیت می‌کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.