نصر تهران:

احتمال جابجایی زمان برگزاری الکامپ با توجه به نظر ستاد کرونا وجود دارد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، در پی اعلام قرمز شدن پایتخت توسط ستاد کرونا، برگزاری نمایشگاه الکامپ را منوط به نظر نهایی ستاد کرونا اعلام کرد.

دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در پاسخ به این پرسش که افزایش آمار مبتلایان به کرونا و قرمز شدن دوباره پایتخت چه تاثیری در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال خواهد داشت، گفت: ما همچنان منتظر نظر نهایی ستاد کرونا هستیم.

کاوه ثروتی با تاکید بر اینکه نصر تهران منتظر نظر ستاد کرونا است، گفت: بعد از اعلام نظر ستاد کرونا تصمیم نهایی درباره زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام خواهد شد.

ثروتی با بیان اینکه از قرمز شدن دوباره پایتخت به دلیل افزایش ابتلا به امیکرون زمان کوتاهی گذشته، تصمیم نهایی نصر تهران درباره نمایشگاه الکامپ را منوط به اعلام نظر شرکت نمایشگاه‌ها و ستاد کرونا اعلام کرد.

احتمال تغییر برنامه الکامپ چقدر جدی است؟

آن طور که دبیر اجرایی الکامپ امسال بعد از به تاخیر افتادن نمایشگاه تیرماه اعلام کرده بود؛ بیش از 300 شرکت بزرگ و کوچک در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و آن‌ها نیاز به ثبت‌نام مجدد در الکامپی که قرار است بهمن‌ماه برگزار شود، ندارند. همچنین با کشورهای سوریه و عراق هماهنگی انجام شده تا متخصصین بخش خصوصی و دولتی‌شان در این نمایشگاه حاضر شوند.

اما حالا برگزاری الکامپ بهمن ماه در پی شیوع کرونا و نگرانی از همه‌گیری سویه امیکرون در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هرچند، پیش از این طی نشست خبری که نصر تهران، در هفته آخر دی ماه برگزار کرده بود؛ رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با بیان اینکه دلیل به تاخیر افتادن برگزاری نمایشگاه الکامپ تصمیمات ستاد ملی کرونا بوده است، از برگزاری این نمایشگاه به طور قطعی از 27 تا 30 بهمن امسال خبر داده بود. با این وجود نباید فراموش کرد که زمان برگزاری الکامپ بخاطر شرایط کرونایی تا به امروز چندین بار تغییر یافته و احتمال تغییر مجدد آن دور از ذهن نیست.

همچنین اسلامی در این نشست خبری اعلام کرده بود، حدود 350 شرکت ثبت‌نام کرده‌اند و حدود 16500 مترمربع از فضای نمایشگاه واگذار شده و این واگذاری نهایی شده است.

با وجود قرمز شدن تهران، گسترش ویروس امیکرون و نگرانی از سرایت بیشتر کرونا علاوه بر امکان لغو دوباره این نمایشگاه نگرانی از عدم استقبال به دلیل شرایط نامساعد فعلی نیز نمایشگاه الکامپ را تهدید می‌کند. حالا باید دید الکامپ امسال با چه نتیجه و تصمیمی روبرو خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.