ایرانسل اپراتور برتر گروه MTN شد

شرکت «ام‌تی‌ان ایرانسل» در گردهمایی سالانه رهبران گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، موسوم به GLG 2022، توانست در دو بخش ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی و نیز مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی، در بین شرکت‌های گروه ام‌تی‌ان حائز رتبه برتر شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بر این اساس، در بخش «ایجاد بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی»، ایرانسل رتبه نخست را در بین شرکت‌های عضو گروه ام‌تی‌ان به دست آورد.

در بخش «بیشترین ارتقا در زمینه مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی» نیز، ایرانسل جایگاه نخست را در مجموعه ام‌تی‌ان، از آن خود کرد.

‏گردهمایی رهبران گروه ام‌تی‌ان، ابتدای هر سال میلادی برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های برتر در مجموعه این گروه ارتباطی، در حوزه‌های مختلف، ارزیابی و معرفی می‌شوند. این رویداد، امسال نیز مانند سال‌های قبل، به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، به‌صورت آنلاین برگزار شد.

در گردهمایی امسال، ارزیابی شرکت‌ها بر اساس راهبرد گروه ام‌تی‌ان، موسوم به «Ambition 2025» انجام شد‌ و دیروز، ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، رتبه‌های نخست این ارزیابی، مشخص شدند‌.

ایرانسل، پیش از این هم در رقابت شرکت‌های گروه ارتباطی ام‌تی‌ان در سال ۲۰۱۹، موفق به کسب جایزه اصلی شده بود. این اپراتور تلفن همراه همچنین در شهریور ۱۴۰۰، توانسته بود جایزه نوآوری گروه ام‌تی‌ان در بخش راهکارهای سازمانی را به دست آورد.

گروه ارتباطی ام‌تی‌ان، دارنده ۴۹ درصد از سهام «ام‌تی‌ان ایرانسل»، هم‌اکنون در ۲۰ کشور آفریقایی و خاورمیانه‌ای، رسماً در حال فعالیت است. این گروه ارتباطی، آبان امسال توانسته بود بر اساس رتبه‌بندی مجله اقتصادی «فوربس» (Forbes) از برترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، در میان اپراتورهای ارتباطی، در جایگاه دوم جهانی قرار گیرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.