مجوز فروش ماینرهای قاچاق صادر شد

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجازه فروش ماینرهای قاچاق را صادر کرد.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی مصوبه‌ای اجازه فروش ماینرهای قاچاق را در صورت رعایت استانداردهای لازم در این دستگاه‌ها صادر کرد.

به گزارش فاواپرس، طبق مصوبات جلسه تعیین تکلیف دستگاه‌های استخراج رمزارز، دستگاه‌‌های ماینر محکومیت‌یافته قاچاق موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در صورتی که دارای استاندارد و سایر مجوزات قانونی لازم باشند طبق مقررات به فروش می‌رسند.

اگر دستگاه‌ها استانداردهای لازم را نداشته باشند، در ابتدا باید اقدام به صادرات آن دستگاه‌ها کرد و در صورتی‌ که در مزایده فروش به شرط صادرات به فروش نرسید، سازمان باید اقدام به امحای فنی آنها کند.

اگر حکم برائت از قاچاق کالا برای دارندگان دستگاه‌های ماینر صادر شده و ماینرها دارای استاندارد باشند به مالکان‌شان بازگردانده می‌شوند و اگر دارای مجوزهای لازم نباشند، سازمان تا سه ماه نسبت به نگهداری ماینرها اقدام می‌کند و چنانچه مجوزها از سوی مالکان ارائه نشود، دستگاه‌ها به نفع دولت ضبط خواهد شد.

اگر ماینرها فاقد استاندارد باشند نیز مالکان آنها باید اقدام به صادرات‌شان کنند و اگر مزایده به شرط صادرات به فروش نرفت، این دستگاه‌ها باید در مهلت سه‌ماهه به نفع دولت ضبط شوند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.