برگزاری الکامپ دوباره به تعویق افتاد

نمایشگاه‌ الکامپ که بعد از چندین بار تعویق قرار بود ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه برگزار شود، به دلیل موج جدید کرونا دوباره به تعویق افتاد.

به گزارش فاواپرس، بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ بعد از تعویقی دوساله قرار بود ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شود که موج جدید کرونا آن را به شهریور و سپس به بهمن ماه موکول کرد با این‌حال در آستانه موعد برگزاری این نمایشگاه، شیوع سویه جدید کرونا، امیکرون دوباره برگزاری الکامپ را به تعویق انداخت.

طبق شنیده‌ها، سازمان نظام صنفی تهران به عنوان برگزار کننده این نمایشگاه طی تماسی با شرکت کنندگان در نمایشگاه و غرفه‌داران به آنان اطلاع داده است که نمایشگاه امسال برگزار نشده است و هنوز زمان دقیق برگزاری نمایشگاه به آنها اعلام نشده است.

پیش از حسین اسلامی، رییس نظام صنفی رایانه‌ای تهران در نشست خبری دی ماه این سازمان اعلام کرده بود که ملاک این سازمان در برگزاری این نمایشگاه نظر کمیته ملی کروناست و تعویق نمایشگاه تا به حال به همین دلیل بوده است.

نصر تهران قرار است فردا اطلاعیه رسمی خود را در این زمینه منتشر کند. در سه سال گذشته به دلیل موج کرونا برگزاری دوره بیست و ششم نمایشگاه الکامپ بارها به تعویق افتاده است.

شاهین طبری عضو هیات مدیره موسسه رعد نیز در توییتر خود خبر از تعویق برگزاری نمایشگاه الکامپ داده است و اظهار امیدواری کرده تا این موسسه بتواند در سال‌های آتی برنامه‌های فناورانه خود را در نمایشگاه معرفی کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.