افشای ویژگی‌های جدید ویندوز 11

خبرهای لو رفته حاکی از این است که مایکروسافت شروع به آزمایش ویژگی‌های مخفی ویندوز 11 کرده است.

به گزارش فاواپرس، به نظر می رسد مایکروسافت در حال کار بر روی چندین ویژگی جدید ویندوز 11 است که این شرکت هنوز به طور عمومی اعلام نکرده است. ارجاع به استیکرهای دسکتاپ، امکان مخفی کردن نوار وظیفه تبلت‌ها و بخش پایداری در تنظیمات، همگی در آخرین نسخه آزمایشی ویندوز 11 کشف شده‌اند.

ویژگی‌های جدید تنها چند روز پس از اینکه مایکروسافت اعلام کرد آزمایش‌های بیشتری را انجام خواهد داد، آشکار شدند.

ویژگی سفارشی سازی جدید برای آوردن استیکرها به تصاویر پس زمینه دسکتاپ در ویندوز 11 توسط آلباکور یکی از علاقه مندان به ویندوز، در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. اسکرین‌شات‌ها نشان می‌دهند که می‌توانید برچسب‌هایی را که معمولاً در برنامه‌های پیام‌رسان یافت می‌شوند، برای تصویر زمینه انتخاب و آنها را از دسکتاپ ویرایش کنید. در حال حاضر، ویجت‌ها در ویندوز 11 وجود دارند، اما نمی‌توان آنها را به دسکتاپ پین کرد، بنابراین استیکرها می‌توانند جایگزینی برای سفارشی‌سازی دسکتاپ باشند.

استیکرها را می‌توان به یک نمایشگر محدود کرد و ارجاعات به این ویژگی در ویندوز 11 شامل سیاست‌هایی در مورد استفاده آموزشی است. مایکروسافت در حال حاضر ویندوز 11 SE را روی لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت جدید برای دانش‌آموزان ارسال می‌کند. این امکان وجود دارد که ویژگی استیکرهای جدید بخشی از ویندوز 11 SE یا نسخه های متمرکز برای مصرف کننده ویندوز 11 باشد.

آلباکور همچنین ارجاعاتی به بخش هایی از حالت تبلت در ویندوز 11 پیدا کرده است. تنظیمات نوار وظیفه جدیدی با عنوان مخفی کردن خودکار نوار وظیفه هنگام استفاده از دستگاه خود به عنوان تبلت ظاهر شده است. مایکروسافت تا حد زیادی از اکثر ویژگی‌های حالت تبلت سنتی خود در ویندوز 11 عقب نشینی کرد، اما این شرکت در حال برنامه‌ریزی حالت‌های بسیاری برای پروژه لغو شده ویندوز 10X و دستگاه‌های تبلت دو صفحه نمایش خود بود.

در جای دیگر، بخش پایداری جدید تنظیمات ویندوز 11 به نظر می‌رسد که توصیه‌هایی در مورد صرفه‌جویی در مصرف انرژی ارائه می‌دهد. همچنین به نظر می رسد مایکروسافت در حال تغییر نام Focus Assist به Focus است و گزینه هایی برای برنامه ریزی حالت بی صدا از طریق Outlook وجود دارد.

این ویژگی ها در حال حاضر برای اکثر آزمایش کنندگان ویندوز 11 در دسترس نیست و مایکروسافت هنوز وجود آنها را تایید نکرده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.