مک بوک پرو M2 احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

طبق گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد اپل اولین مک بوک پرو با تراشه M2 را همزمان با آیفون SE 3 و آیپد ایر جدید در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) معرفی کند.

دیجی تایمز در گزارش جدید خود توضیح می‌دهد که شرکای زنجیره تامین اپل، حتی در طول تعطیلات سال نو چینی نیز تولیدات خود را برای مک بوک پرو‌ جدید که قرار است در «اوایل ماه مارس» معرفی شود، ادامه داده‌اند. در این گزارش آمده که اپل در اوایل ماه مارس انبوهی از دستگاه‌های جدید را عرضه خواهد کرد که شامل مک بوک پرو جدید با بهره‌مندی از جدیدترین پردازنده M2، آیفون SE 3 و آیپد 5G اقتصادی می‌شود.

به جز پردازنده، سایر مشخصات مک بوک پرو‌ جدید تقریبا مشابه مدل‌های فعلی با تراشه‌های M1 خواهد بود و شرکای زنجیره تامین اپل در طول تعطیلات یک هفته‌ای سال نو چینی نیز برای برآوردن تقاضای بسیار زیاد سری مک، تولیدات خود را حفظ کرده‌اند.

مک بوک پرو M2

مک بوک پرو M2 نسخ‏ه جدید مک بوک پرو 13 اینچی

هرچند در این گزارش به اندازه دقیق مک بوک پرو اشاره نشده است، اما تنها مدل «پرو» با تراشه اصلی M1، مک بوک پرو 13 اینچی است و با این وجود، می‌توان ادعا کرد که غول فناوری در حال کار روی نسخه به‌روز شده این دستگاه است که نسخه ابتدایی آن در نوامبر سال 2020 با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود.

منابع دیجی‌تایمز معمولا اطلاعات قابل اعتمادی را ارائه می‌کنند، اما این سایت در تفسیر این اطلاعات و رمزگشایی دقیق برنامه‌های اپل، به ویژه درباره زمان عرضه محصولات سابقه متفاوتی دارد.

از طرفی دیگر، «مارک گورمن» روزنامه‌نگار معتبر بلومبرگ اخیرا گفته بود که اپل قصد دارد در سال 2022 نسخه به‌روز شده مک بوک پرو‌ 13 اینچی را با تراشه M2 عرضه کند، اما در آن زمان همچنین گفته شده بود که غول فناوری پس از معرفی آخرین دستگاه‌های مک خود با تراشه‌های M1 پرو و M1 مکس، این دستگاه را در اواخر سال معرفی خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.