خبر مهم برای دارندگان شیبا / ورود شیبا به متاورس

توسعه‌دهندگان شیبا با اعلام پروژه جدید خود به نام شیبالند، یک گام دیگر در جهت پیشبرد بازی متاورس خود برداشت. با این پروژه خرید املاک دیجیتال به زودی با استفاده از شیبا ممکن خواهد شد.

به زودی پای شیبا به متاورس باز خواهد شد. دارندگان لیش (LEASH) توکن بومی صرافی غیرمتمرکز شیباسوآپ، در سیستم صف ایجاد شده توسط توسعه‌دهندگان در فاز اول فروش در اولویت قرار دارند. اندکی پس از فروش اولیه بقیه زمین‌ها هم برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش یوتودی، توسعه‌دهندگن شیبا اخیرا از ورود این رمزارز به فضای متاورس خبر داده بودند. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد که به جهان مجازی وارد شده و عناصر مختلف اکوسیستم شیبا را با هم ترکیب کنند.

متاورس این کوین به صورت آزمایشی «شیباورس» نامیده شده است ولی انتظار می‌رود نام واقعی آن در ماه جاری توسط تیم توسعه‌دهنده آشکار شود.

در ماه نوامبر و پس از اینکه فیسبوک نام خود را به متا تغییر داد، توکن‌های مرتبط به طور گسترده‌ای وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. مانا، توکن بومی شبکه واقعیت مجازی دیسنترالند در کنار دیگر پروژه‌های مرتبط با متاورس سر به فلک کشید. این موضوع باعث شد تا تقاضا برای فروش زمین مجازی به شدت افزایش پیدا کند. در اواخر ماه نوامبر یک قطعه زمین مجازی در دیسنترالند با قیمت خیره‌کننده ۲٫۴ میلیون دلار به فروش رسید.

اسنوپ داگ، رپر معروف هم اعلام کرد با پلتفرم سندباکس همکاری می‌کند. بعد از این اعلام فردی یک زمین در همسایگی اسنوپ داگ را با قیمت ۴۵۰ هزار دلار خریداری کرد.

به دنبال فیسبوک، شرکت‌های بزرگ دیگر نظیر آدیداس، والمارت و یوتیوب نیز وارد این فضا شده‌اند تا متاورس به یک ترند داغ در حوزه تکنولوژی تبدیل شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.