میان دانشگاه علوم پزشکی و پژوهشگاه ICT

تفاهمنامه همکاری برای توسعه هوش مصنوعی امضا شد

تفاهم نامه‌های همکاری در راستای توسعه فناوری هوش مصنوعی میان دانشگاه علوم پزشکی ایران و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با پژوهشگاه ICT منعقد شد.

به‌گزارش « فاواپرس» به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه هوش مصنوعی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی ایران با موضوع همکاری جهت استفاده از الگوریتم‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی در فرآیندهای گردآوری و تحلیل داده‌های سلامت و حمایت از پژوهش‌های کاربردی و پروژه‌های تولید محصولات فناورانه ملی هوش مصنوعی و نیز به‌کارگیری محصولات در کاربردهای ملی و بخش سلامت منعقد شد.

توافق‌نامه دیگر با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به استفاده از ظرفیت و تقویت جایگاه مرکز توسعه نوآوری هوش مصنوعی برای توسعه این فناوری می‌شود. در همین حال این تفاهم‌نامه با هدف تأمین مالی و جلب سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی برای راه‌اندازی واحدهای تخصصی نوآوری هوش مصنوعی و اشتراک‌گذاری منابع و زیرساخت‌های لازم با هدف تسهیل‌گری و حمایت از بخش خصوصی استارت‌آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه فناوری و کسب‌وکارهای فضا پایه مبتنی بر هوش مصنوعی منعقد شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.