وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح طرح‌های ارتباطی ایرانسل:

واگذاری پورت‌های فیبر نوری از هفته آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم آنلاین افتتاح طرح‌های ارتباطی ایرانسل با بیان اینکه در تلاشیم تا پایان دولت سیزدهم واگذاری ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری به مردم محقق شود، از آغاز واگذاری پورت‌های فیبرنوری به مردم از هفتۀ آینده خبر داد.

عیسی زارع‌پور با اشاره به واگذاری فیبرهای نوری به مردم از هفته آینده و اقدامات وزارت ارتباطات برای بهبود شاخص‌های کیفی دسترسی مردم به شبکۀ ملی اطلاعات، به موضوع تأمین پهنای باند و توسعۀ محدوده‌های فرکانسی اپراتورهای همراه اشاره کرد و گفت: در اولین گام برای توسعۀ محدوده‌های فرکانسی، واگذاری باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به اپراتورها دنبال شد و امروز شاهد هستیم که ایرانسل به عنوان اولین اپراتور، این لایۀ فرکانسی را راه‌اندازی کرده است.

او با ابراز خرسندی از اینکه ایرانسل در راه‌اندازی لایۀ فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز پیشگام بوده و به عنوان نخستین اپراتور، از این محدودۀ فرکانسی برای ارتقای خدمات به مشترکان خود استفاده کرده از دیگر اپراتورها نیز خواست در این روند حرکت کنند.

وزیر ارتباطات با اشاره به مخالفت مردم درباره نصب دکل‌ها در محل زندگی خود گفت: متأسفانه از نظر فرهنگی و اجتماعی، مردم به نصب دکل‌های ارتباطی در سکونت‌گاه‌های خود حساسند و من شخصاً وارد عمل شده‌ام تا با تأکید بر بی‌خطر بودن دکل‌ها، برای اصلاح فضای روانی موجود، تلاش کنم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.