نخستین تصاویر از گوشی گلکسی A23 5G سامسونگ

رندر‌های CAD گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G، طراحی این گوشی را آشکار کرد.

به تازگی رندر‌های سامسونگ گلکسی A23 5G منتشر شده است. این رندر‌ها نشان می‌دهد که طراحی این گوشی با مدل‌های مشابه گذشته تفاوت زیادی ندارد.

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 است. حدس زده می‌شود که برخی از این گوشی‌ها ممکن است در اواخر ماه جاری میلادی یا در ماه مارس معرفی شوند. افشای اطلاعات جدید توسط افشاگری به نام Steve Hemmerstoffer و CollegeDunia، طراحی گوشی هوشمند گلکسی A23 را از همه زوایا نشان می‌دهد. رندر‌های CAD نشان می‌دهد که طراحی این دستگاه مشابه گوشی‌های گلکسی سری A سال گذشته خواهد بود.

رندر‌های CAD سامسونگ گلکسی A23 5G نشان می‌دهد که این گوشی در پنل جلویی دارای یک نمایشگر با بریدگی قطره‌ای و چانه ضخیم است. طراحی پنل پشتی گوشی گلکسی A23 5G مانند گلکسی A32، A52 و A72 سال گذشته است. ابعاد دستگاه نیز در حدود ۱۶۵.۴ در ۷۷ در ۸.۵ میلی متر می‌باشد. البته ضخامت این گوشی در برآمدگی دوربین به ۱۰.۳ میلی متر افزایش می‌یابد.

گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G

در سمت راست قاب گوشی دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارد که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. لبه بالایی قاب دستگاه دارای میکروفون و لبه پایینی آن دارای جک ۳.۵ میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و بلندگو می‌باشد. یک اسلات سیم کارت نیز در سمت چپ قاب گوشی موجود است.

به جز طراحی گوشی، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه نیز فاش شده است. اشاره شده است که گلکسی A23 5G دارای صفحه نمایشی در حدود ۶.۶ اینچ است. سیستم دوربین چهارگانه پنل پشتی گوشی ظاهراً دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی SK Hynix با پشتیبانی از قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر) خواهد بود. این دوربین اصلی احتمالا با یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود.

در حال حاضر اطلاعاتی از سایر مشخصات این گوشی در دست نیست. در پایان باید اضافه کنیم که حدس زده می‌شود گوشی گلکسی A32 در دو نسخه 4G و 5G عرضه شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G

گوشی سامسونگ گلکسی A23 5G

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.