اسنپ به رانندگان با استعداد خود بورس ۲۰۰ میلیون تومانی می‌دهد

اسنپ قصد دارد به رانندگانی که در کنار فعالیت‌شان در اسنپ، استعدادها و اهداف ویژه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی دارند در قالب طرح «مستقیم تا رویا» هر ۶ ماه یک‌ بار یک بورس تا سقف ۲۰۰ میلیون تومانی و معافیت یک‌ساله از پرداخت کمیسیون اهدا کند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، برخی از کاربران راننده در کنار فعالیت‌شان در اسنپ، استعدادهای ویژه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی دارند و در زندگی شخصی‌شان اهداف خاصی را دنبال می‌کنند که این افراد در طرح جدید، مشمول بورس رانندگان اسنپ می‌شوند.

اسنپ تصمیم دارد از طریق طرح «مستقیم تا رویا» از کاربران راننده با استعداد در راه رسیدن به اهداف‌شان حمایت کند. در این طرح اسنپ به رانندگان برگزیده هر ۶ ماه یک‌ بار بورسی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و معافیت یک‌ساله از پرداخت کمیسیون می‌دهد.

در واقع تاکسی‌های اینترنتی امکان اشتغال بسیاری از افراد را به دلیل انعطاف زمانی و ظرفیت‌های موجود فراهم کرده‌اند و در بین آنها، کسانی هستند که در کنار فعالیت به عنوان راننده، هدف خاصی را در زندگی دنبال می‌کنند. حالا اسنپ با ناوگانی با بیش از سه میلیون کاربر راننده، قصد دارد شرایطی مهیا کند تا راننده‌های با استعداد علاوه بر ادامه اشتغال به عنوان راننده اسنپ،‌ بتوانند بدون نگرانی‌های مالی به توانایی‌های خاص خود توجه کنند و در مسیر رسیدن به اهداف‌شان قدم بردارند.

شرایط شرکت در بورس رانندگان اسنپ چیست؟

برای استفاده از شرایط شرکت در بورس و طرح «مستقیم تا رویا»، افراد باید جزو یکی از کاربران راننده اسنپ (خودرو، باکس، پیک اسنپ‌فود، وانت و غیره) باشند و حداقل سه ماه از سابقه عضویت آنها در ناوگان اسنپ گذشته باشد. ثبت‌نام‌کنندگان باید استعداد ملموس و خاصی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و غیره داشته باشند، همچنین متقاضیان هر ۶ ماه یک‌ بار می‌توانند ثبت‌نام کنند؛ تسهیلات به سه فرد منتخب تعلق می‌گیرد:

منتخب اصلی: کمک‌هزینه نقدی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان

دو منتخب بعدی: معافیت از پرداخت کمیسیون تا یک سال.

نحوه اطلاع‌رسانی زمان ثبت‌نام و مراحل داوری بورسیه رانندگان اسنپ

زمان شروع ثبت‌نام در هر دوره در اپلیکیشن اسنپ، صفحات اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، صفحات ویژه کاربران راننده اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، بلاگ اسنپ و سایر رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از بین تمام درخواست‌های ارسال‌شده برای اسنپ، آنهایی که بیشترین هم‌راستایی را با اهداف اعلام‌شده دارند، انتخاب می‌شوند. در مرحله بعدی با افراد منتخب مصاحبه‌‌ شده و در نهایت سه طرح برگزیده به رأی‌گیری عمومی گذاشته می‌شوند تا منتخب اصلی و دو منتخب بعدی توسط رأی‌گیری مردمی مشخص شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اسنپ و بخش ثبت‌نام بورس رانندگان اسنپ مراجعه کنند.

امیر محمد بیات بورس رانندگان اسنپ
امیر محمد بیات اولین استفاده‌کننده از بورس اسنپ است.

امیرمحمد بیات عضو تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که مدتی قبل خبر فعالیت او به عنوان راننده اسنپ در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد اولین استفاده‌کننده از این بورس است. اسنپ بعد از این جریان با دقت و حساسیت بیشتری طرح حمایت از رانندگان با استعداد را دنبال می‌کند و بر همین اساس ایده بورس اسنپ را با هدف شکوفایی و ترقی هرچه بیشتر راننده‌های با استعداد طراحی و اجرا کرده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.