هلدینگ فناوری نگاه و شرکت گسترش ارتباطات تالیا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

هلدینگ فناوری نگاه و شرکت گسترش ارتباطات تالیا در راستای توسعه همکاری‌های کسب‌وکاری و فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

صبح امروز، هلدینگ فناوری نگاه و شرکت گسترش ارتباطات تالیا در راستای توسعه همکاری‌های کسب‌وکاری و فناورانه با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فناوری نگاه، حسین اسلامی، مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در این مراسم گفت: «تیم‌های چابک باید یکدیگر را بیابند. در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که اپراتورها دوست داشتند به حوزه بانکداری و پرداخت ورود کنند و بانک‌ها هم تمایل داشتند از طریق اپراتورهای مجازی در عرصه اپراتوری نقش آفرینی کنند اما ما در پی ارائه انواع دیگری از خدمات که برآیند همکاری و هم‌افزایی با مجموعه‌های دیگر است و معتقدیم موفقیت از آن مجموعه‌های چابکی است که می‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و با یکدیگر تعامل و همکاری کنند.»

در این مراسم رضا توکلی، مدیرعامل شرکت تالیا گفت: «در عصر ائتلاف‌ها به سر می‌بریم و ما به‌عنوان یک اپراتور صرفاً به کمک دیگر سازمان‌ها قادر خواهیم بود برای مشتریانمان ارزشی تازه بیافرینیم. خوشبختانه تالیا مجموعه‌ای چابک است که در حال همکاری‌های راهبردی و بسیار بزرگ با نهادها و سازمان‌های دیگر است.»

حسین اسلامی , رضا توکلی راد

هادی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت نیز در این مراسم ضمن تشکر از تعامل سازنده شرکت تالیا گفت: «سرعت انجام و پیشرفت این پروژه بسیار بالا بود و مراحل اجرایی آن چنان سریع پیش رفت که طی مدت کوتاهی به مرحله امضای تفاهم‌نامه رسیدیم و در ادامه کارگروه ویژه همکاری با تالیا در شرکت نگاه پرداخت شکل خواهد گرفت.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.