سقوط بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟

مدیرکلان شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی نسبت به رشد قیمت بیت‌کوین در بلندمدت خوش‌بین است.

داستان سقوط بیت کوین تا کجا ادامه دارد؟ آیا بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 همانند سال گذشته رفتار خواهد کرد؟ تحلیل‌گران نظرات متفاوتی در این زمینه دارند.

به گزارش فاواپرس، ژورین تایمر، مدیرکلان شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی نسبت به رشد قیمت بیت‌کوین در بلندمدت خوشبین است.

این مدیر اجرایی به ۹۹ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: بیت‌کوین یک سال است که در محدوده قیمتی ۳۰ تا ۶۵ هزار دلار نوسان می‌کند. بحث در مورد کف وسقف بازار همچنان ادامه دارد.

تایمر عقیده دارد سرمایه‌گذاران باید به رشد شبکه بیت‌کوین بیشتر توجه کنند تا قیمت آن. منحنی تقاضا در شبکه ارز دیجیتال بیت‌کوین در حال افزایش است و این موضوع می‌تواند تاثیر بلندمدت بر بازار داشته باشد.

ارزش شبکه از سال ۲۰۱۱ حدود ۸۶۷ برابر شده اما قیمت آن ۶۴۰۶۳۳ برابر شده است. در ادامه مدیرعامل فیدلیتی گفت: افزایش استقبال شرکت‌ها و افراد حقیقی به از بلاکچین و بازار رمزارزها نشان می‌دهد بازار در حال رشد است.

این تحلیلگر پیش‌بینی کرد بیت‌کوین به محدوده ۶۴ هزار دلار برسد.

تهدید یا فرصت خرید؟

پیش‌بینی‌های زیادی از بازار می‌شود و در بسیاری از آن‌ها قیمت‌های پاببن را فرصت خرید می‌دانند. قطعا بیت‌کوین در بلندمدت ۳۰ هزار دلار نمی‌ماند اما این بازار دیگر مانند سال ۲۰۲۱ نیست. هنوز هم نوسان‌های شدید در بازار رمزارزها زیاد است اما رشد قیمت در سال ۲۰۲۱ افسانه بود.

ریزش بازار از محدود ۴۰ هزار دلار می‌تواند شوک بدی برای بازار باشد. حمایت‌های زیادی روی محدوده ۳۰ تا ۴۰ هزار قرار دارد اما جنگ می‌تواند حمایت‌ها را نادیده بگیرد.

بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده ۳۹ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

اگر محدوده ۴۰ هزار دلار به پایین شکسته شود احتمالا مدت زیادی در محدوده ۳۰ هزار دلار نوسان خواهیم داشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.