مارتین فورد: سجاد غریبی یک دلقک فتوشاپی است! + ویدیو

مارتین فورد در گفت‌وگو با اکبر چریکی، سجاد غریبی را یک دلقک فتوشاپی دانست!

مارتین فورد در گفت‌وگوی آنلاین خود با اکبر چریکی گفت: سجاد غریبی یک دلقک فتوشاپی است و او نماینده مردم ایران نیست!

اکبر چریکی با نام کامل اکبر آزادی فر چریکی با انتشار چت خصوصی خود با مارتین فورد، تایید کرده که فورد، سجاد قریبی را به رسمیت نمی شناسد و او را یک مبارز ایرانی نمی داند. مارتین فورد در چت خود با اکبر چریکی تاکید کرده که به نظرش سجاد قریبی یک دلقک فتوشاپی است.

فورد گفته حتی شاید با او مبارزه نکند چرا که به نظرش این مبارزه عادلانه نیست و نمی خواهد ایرانی ها او را به عنوان یک آدم بد تلقی کنند.

مارتین فورد: سجاد غریبی یک دلقک فتوشاپی است!

در ویدیوهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، بسیاری از کاربران خارجی نیز به تمسخر سجاد غریبی پرداخته اند، به ویژه بعد از آنکه اولین رویارویی هالک ایرانی با مارتین فورد در دبی مشخص کرد که بسیاری از عکس های وی فتوشاپ بوده و او دستکم از لحاظ جثه در حد و اندازه های فورد نیست.

همچنین، مارتین فورد عکس اکبر چریکی را استوری و در آن ذکر کرده که قرار است در پروژه هایی «هیجان انگیز» با او همکاری داشته باشد.

مارتین فورد اکبر چریکی

اکبر چریکی کیست؟

اکبر چریکی متولد و ساکن کوهدشت لرستان است. اکبر آزادی فر که پیشینه کشتی آزاد نیز دارد در سال ۸۰ وارد دنیای پاورلیفتینگ و مردان آهنین شد. او در سال ۸۴ وارد دنیای پرورش اندام شد و در کنار بزرگانی همچون بیت الله عباسپور، هادی چوپان، حمید لکزایی و مجید امانی به فعالیت پرداخت.

اکبر چریکی از سال ۹۱ وارد MMA شد و در اولین رویدادی که در آن شرکت کرد، توانست حریف خود را شکست بدهد. اکبر چریکی دارای دو کمربند قهرمانی از کشورهای آذربایجان و گرجستان و در رده ی سنگین وزن دارای رنکینگ ۴۵ است.

وی قهرمان هفت دوره رقابت های حرفه ای و نیز قهرمان دو رشته ورزشی در MMA است و در دو فیلم سینمایی «تگزاس ۲» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و «ترمینال» به کارگردانی «هادی سلمانی» به ایفای نقش پرداخته است.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.