سریال «خادم ملت» با بازی رییس جمهور اوکراین از فیلیمو حذف شد

سریال اوکراینی «خادم ملت» (Servant of the People) از پلتفرم فیلیمو حذف شده و کاربران در صورت جستجوی نام این سریال با خطای ۴۰۴ مواجه می شوند.

سریال خادم ملت در قالب طنز سیاسی (Political satire) ساخته شده و زلنسکی، رییس جمهور اوکراین علاوه بر نویسندگی و ایفای نقش در آن، تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشته است.

این سریال که به تازگی روی پلتفرم فیلیمو منتشر شده بود، در حال حاضر از این پلتفرم حذف شده و کاربران در صورت جستجوی نام این سریال با خطای ۴۰۴ مواجه می شوند.

سریال خادم ملت از فیلیمو حذف شد

فصل نخست سریال خادم ملت از ماه نوامبر ۲۰۱۵ آغاز شد و فصل های دوم و سوم نیز به ترتیب در اکتبر ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۹ پخش شدند. سریال «خادم ملت» بعد از انتشار تبدیل به یکی از سریال های برتر در کشور اوکراین و برخی کشورهای شوروی سابق شد.

نکته جالب توجه این که در ۳۱ مارس ۲۰۱۸، حزبی سیاسی به نام این سریال در وزارت عدلیه اوکراین به ثبت رسید. و مدتی بعد یعنی در ۲۱ آوریل ۲۰۱۹، زلنسکی با بیش از ۷۰ درصد آرا در دور دوم، به عنوان رئیس جمهور اوکراین انتخاب شد.

سریال خادم ملت از فیلیمو حذف شد

ولودیمیر زلنسکی در این سریال نقش واسیل پتروویچ هولوبرودکو، یک دبیر تاریخ سی و چند ساله را بازی می کند که یکی از شاگردانش از او در حال بد و بیراه گفتن و اعتراض به فساد دولت کنونی فیلم می گیرد و ویدیوی ضبط شده در یوتیوب پربازدید و وایرال می شود.

شاگردان هولوبرودکو علیرغم میل باطنی او برایش کمپینی تدارک می بینند و از طریق سرمایه گذاری جمعی به او در نامزدی تصدی ریاست جمهوری اوکراین کمک می کنند و نهایتاً در کمال ناباوری دبیر تاریخ شان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.