افشای ابعاد جدیدی از جدایی ملیندا از بیل گیتس

همسر سابق بیل گیتس، حالا ابعاد تازه‌ای از دلایل جدایی خود از غول فناوری جهان فاش کرده است.

به تازگی ابعاد جدیدی از دلایل جدایی ملیندا از بیل گیتس، از زبان همسر سابق این غول فناوری جهان افشا شده است.

ملیندا گیتس همسر سابق بیل گیتس، حالا ابعاد تازه‌ای از دلایل جدایی‌اش از غول فناوری جهان فاش کرده و گفت شب‌ها درباره جفری اپستین، سرمایه‌دار سرشناس امریکایی متهم به سوءاستفاده جنسی از دختران نابالغ که دوست همسرش بود کابوس می‌دید.

او در مصاحبه با گیل کینگ مجری برنامه CBS Mornings گفت: «باید مسیر متفاوتی را انتخاب می‌کردم. به نقطه‌ای رسیده بودم که به نظرم رابطه‌مان سالم نبود و نمی‌توانستم به آنچه داشتیم اعتماد کنم.» اما بمب خبری جایی ترکید که ملیندا گفت: «دوست نداشتم بیل با جفری اپستین ملاقات کند.» او ادعا می‌کند خودش تنها یک بار با اپستین ملاقات داشته اما از لحظه‌ای که از در ساختمان داخل رفته پشیمان شده است و اضافه می‌کند: «بعد از آن شب‌ها درباره‌اش کابوس می‌دیدم.»

افشای ابعاد جدیدی از جدایی ملیندا از بیل گیتس
بیل گیتس در کنار جفری اپستین

بیل گیتس بلافاصله بعد از این مصاحبه بیانیه‌ای رسمی داد و گفت رابطه‌اش با اپستین یک اشتباه بود که عمیقا بابت آن متاسف است و از آن به عنوان «یک اشتباه اساسی در قضاوت» یاد کرد.

ملیندا گیتس: من هیچ اشتباهی نکردم، برای همین سرم را بالا می‌گیرم

ملیندا در مصاحبه خود به وضوح نشان داد که پایان دادن به ازدواجشان چقدر برایش ویرانگر بود و گفت: «من تک تک ذرات وجودم را وقف این ازدواج کردم و از روزی که نامزد کردیم تا روز جدایی به آن متعهد بودم. اما فکر می‌کنم جامعه همیشه چیزهایی را به گردن زنان می‌اندازد تا آنها را مقصر بداند. من هیچ اشتباهی نکردم، پس سرم را بالا می‌گیرم.»

ملیندا گیتس / جدایی ملیندا و بیل گیتس

جدایی ملیندا و بیل گیتس

این زوج ماه می سال گذشته در بیانیه‌ای مشترک از سوی بنیاد بیل و ملیندا گیتس تصمیم خود مبنی بر جدایی را اعلام کرده و در توییتر نوشتند: «پس از کلی فکر و کارهای زیادی که برای رابطه‌مان انجام دادیم، تصمیم گرفتیم به ازدواجمان پایان دهیم.» خبری که مردم سرتاسر جهان را شوکه کرد.

جدایی ملیندا و بیل گیتس

در این بیانیه آمده بود: «در طول ۲۷ سال گذشته سه فرزند فوق‌العاده را بزرگ کردیم و بنیادی را پایه‌گذاری کردیم تا مردم در سرتاسر جهان بتوانند زندگی سالم و سازنده‌ای داشته باشند. ما همچنان به ماموریت خود پایبندیم و به کار خود در این بنیاد ادامه خواهیم داد، اما باور داریم که دیگر قادر به رشد در کنار یکدیگر و به عنوان یک زوج نخواهیم بود.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.