بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای دنیا پذیرش دوج کوین و شیبا اینو را آغاز کرد

بزرگ‌ترین سینمای زنجیره‌ای دنیا یعنی AMC که پیش‌تر خرید با بیت کوین را تحت پشتیبانی قرار داده بود، حالا اعلام کرده که پذیرش «دوج کوین» و «شیبا اینو» را آغاز می‌کند تا به انتظار طولانی مدت طرفداران این دو ارز دیجیتال پایان دهد.

شرکت AMC در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از حالا به بعد برای پرداخت‌های آنلاین از دوج کوین و شیبا اینو پشتیبانی می‌کند. «ادام ارون»، مدیرعامل این شرکت گفت به دنبال استقبال و تمایل زیاد کاربران نسبت به رمزارزها، وب‌سایت AMCTheatres.com حالا دوج و شیبا می‌پذیرد. او در انتهای پیامش از سرویس BitPay برای کمک به پردازش این پرداخت‌ها به شکل ویژه تشکر کرد.

همکاری AMC با BitPay برای پذیرش رمزارزها

اکنون کاربران با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانند ببینند که BitPay هم به عنوان یکی از روش‌های پرداخت در اختیار کاربران قرار گرفته است. به موجب این همکاری، AMC علاوه بر بیت کوین، دوج کوین و شیبا اینو از چند رمزارز دیگر از جمله بیت کوین کش، لایت کوین، اتر و XRP هم پشتیبانی می‌کند.

البته ارون قبلا از پشتیبانی بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتر خبر داده بود، اما برای استفاده از این ارزهای دیجیتال باید از گزینه پرداخت با حساب پی‌پل استفاده می‌شد. مدیرعامل AMC در ماه سپتامبر پارسال با یک نظرسنجی توییتری از مخاطبان خود پرسید که آیا مایل به استفاده از روش پرداخت با دوج کوین هستند یا نه. یک ماه بعد نظرسنجی مشابهی برای شیبا اینو برگزار شد و نتیجه هر دو مثبت بود.

مشتریان سینماهای AMC اکنون می‌توانند برای انجام پرداخت‌های خود از سرویس‌های گوگل‌پی و اپل‌پی هم استفاده کنند. همان طور که قبلا هم مشاهده شده بود، بعید به نظر می‌رسد که کاربران هنوز امکان خرید حضوری با رمزارزها در سینماهای این شرکت را داشته باشند. ظاهرا این پذیرش همچنان محدود به خریدهای آنلاین خواهد بود.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.