نماینده مجلس: به دنبال مسدود کردن صرافی‌های ارز دیجیتال هستیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخیرا اعلام کرده است که به دنبال مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اخیرا اعلام کرده است که به دنبال مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال است. او می گوید خرید و فروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود و باید صرافی‌ های ارز دیجیتال مسدود شوند.

به گزارش فاواپرس، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت های غیرقانونی در حوزه رمزارزها را پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر موسوی لارگانی گفت: ارزهای دیجیتال که تحت عنوان رمزارزها شناخته می شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: این ارزها کاملا هدفمند برای فلج کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به قرائن و نشانه های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است. زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیتهای غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می دهند.

ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به تازگی گفته است خریدوفروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود و به همین خاطر در مجلس به‌دنبال اجرای طرحی برای مسدود کردن صرافی‌های ارز دیجیتال هستند.

موسوی لارگانی درباره مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال چه گفت؟

لارگانی در راستای سخنان خود در مجلس درباره مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال گفت:«ارزهای دیجیتال که تحت‌عنوان رمزارزها شناخته می‌شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آنها تلاش می کنند تا از طریق این ارزها و ترغیب مردم به خرید ارزهای بی‌پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.»

ور در ادامه هدف رمزارزها را فلج کردن اقتصاد دانست و افزود: «این ارزها کاملاً هدفمند برای فلج‌کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.»

موسوی‌ لارگانی: رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است

موسوی لارگانی در ادامه سخن‌هایش درباره رمزارزها افزوده است «با توجه به قرائن و نشانه‌های موجود باید گفت که این رمزارزها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است؛ زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره‌بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می‌دهند.»

ور در لازمه مسدود سازی صرافی های دیجیتال ادامه داد و افزود خرید‌وفروش رمزارزها دیجیتال کمک به دشمن است. موسوی لارگانی:

مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارزها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند؛ چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می‌کنند.

موسوی لارگانی ادامه داد: «باید هر چه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمزارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود؛ چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است.»

موسوی لارگانی: به دنبال مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال هستیم

آقای موسوی لارگانی می‌گوید «طرح مسدود سازی صرافی های ارز دیجیتال را تا مرحله اجرا پیش می‌بریم.» وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

باید هرچه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمزارزها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود؛ چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارزها در حال خروج از کشور است.

وی در این باره گفت: از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدود کردن صرافی های ارز دیجیتال را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.