رابرت کیوساکی: دلار در حال نابودی است، بیت کوین بخرید

رابرت کیوساکی نویسنده معروف هشدار داده است که دلار آمریکا در شرف سقوط است، او پیشنهاد کرد در ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و سولانا سرمایه‌گذاری کنید.

رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، با هشدارهای بیشتری در مورد سقوط قریب الوقوع دلار آمریکا بازگشته است. او معتقد است که دلار آمریکا در شرف سقوط است. از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی که او پیشنهاد کرد، ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و سولانا هستند.

رابرت کیوساکی قبل از جنگ جهانی سوم ارز دیجیتال بخرید

پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط رابرت کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان ترجمه شده و در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز دوشنبه در توئیتی هشدار داد که جهان به دردسر افتاده است. وی با تاکید بر اینکه دلار در آستانه انفجار است، نوشت: «بدهی ملی در حال عبور از سقف خود است.» نویسنده معروف اصرار داشت که جو بایدن رئیس جمهور باعث تورم است. او سپس به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد که طلا، نقره، بیت کوین، اتریوم و سولانا را قبل از شروع جنگ جهانی سوم بیشتر بخرند.

کیوساکی بارها در مورد پایان دلار آمریکا هشدار داده و اخیرا گفته است که ما در بزرگ‌ترین حباب تاریخ جهان هستیم.

رابرت کیوساکی در گذشته بارها بیت کوین (BTC) و گاهی اوقات اتریوم (ETH) را توصیه کرد؛ اما تا قبل از این خبر، به سولانا (SOL) اشاره نکرده بود. در نوامبر سال گذشته، او گفت که با افزایش تورم، بیت کوین و اتریوم بیشتری می‌خرد.

بسیاری از مردم این سوال را مطرح کردند که چرا کیوساکی این‌بار سولانا را هم پیشنهاد کرده است. حامیان SOL، توصیه نویسنده پدر پولدار پدر فقیر را برای رشد قیمت این ارز دیجیتال بسیار مفید می‌دانند؛ اما برخی افراد، مخالف خوب بودن این سرمایه‌گذاری هستند. شخصی مشکوک بر این است که کیوساکی برای تبلیغ سولانا دستمزد می‌گیرد.

یکی دیگر از سرمایه‌گذاران مشهور که اخیرا توجه ویژه‌ای به سولانا نشان داده، کوین اولری است. ستاره تانک کوسه، بازیگر نقش آقای شگفت‌انگیز، در برنامه پدر پولدار کیوساکی حضور داشت و کیوساکی قبلا گفته بود که اولری می‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند.

اولری پیش از این گفته بود که Solana و Polygon دو تا از موفق‌ترین پروژه‌ها خواهند بود. البته باید در نظر داشت که اولری، سفیر تبلیغاتی صرافی رمزارز FTX است و ممکن است تحت تأثیر مدیر عامل FTX، سم بنکمن فراید قرار گرفته باشد. او پیش از این گفته بود که سولانا می‌تواند بیت کوین بعدی باشد. بنکمن فراید و تیمش روی پروژه‌هایی بر بستر سولانا کار می‌کنند. اولری قبلا در این مورد گفته بود: «چه کسی روی آن کار می کند؟ سام بنکمن فرید و تیمش. چرا روی آن اسب شرط نمی‌بندی؟»

کیوساکی با وجود تمام توصیه‌ها در زمینه رمزنگاری، اوایل ماه مارس هشدار داد که دولت تمام ارزهای دیجیتال را پس از راه‌اندازی «کریپتو فدرال» مصادره خواهد کرد. با این وجود، او متعاقباً گفت که جنگ روسیه و اوکراین باعث شده است که کریپتو به عنوان پناهگاه امن‌تری نسبت به پول فیات تبدیل شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.