قیمت بیت کوین چه زمانی به اوج می‌رسد؟

همه پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که قیمت بیت کوین صعودی است، اما احتمال افزایش دوباره نرخ بهره توسط فدرال رزرو معادلات را بهم زد. قیمت بیت‌کوین چه زمانی به اوج می‌رسد؟

به گزارش فاواپرس، پیتر برنت، تاجر کهنه‌کار و معامله‌گر ارزهای دیجیتال در مصاحبه‌ای ادعا کرد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ دوباره منفجر می‌شود.

برنت نموداری را نشان داد و با توجه به شرایط تاریخی گفت: روی نمودار بلندمدت بیت کوین بعد از هر روند صعودی حدود ۳۳ ماه طول می‌کشد تا دوباره روند صعودی شروع شود. برنت عقیده دارد بازار باید چرخه رونق و رکود خود را طی کند.

بیت کوین در حال حاضر به زیر ۴۴ هزار دلار ریزش کرده و برنت عقیده دارد احتمالا روند افزایش نرخ بهره در آینده به بازار رمزارزها آسیب می‌زند.

همچنین مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیرا پیش‌بینی کرد که در کوتاه‌مدت فدرال رزرو سلطان بازار است و تاثیر زیادی بر قیمت سهام و دارایی پرریسک می‌گذارد. اما او عقیده دارد زمانی که اقتصاد کمی تثبیت شود احتمالا بیت کوین دوباره به ماه می‌رود.

بازار به دلیل اقدامات فدرال رزرو ریزش کرد و احتمال می‌رود در میان‌مدت هم ریزش ادامه داشته باشد اما نهنگ‌های بازار هنوز بیت کوین می‌خرند.

شرکت میکرواستراتژی و بنیاد لانا در چند وقت اخیر بر دارایی‌های بیت کوین خود افزودند. این نشان می‌دهد که معامله‌گران سبد خود را برایزمان

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. اما با وجود تهدیدات فدرال رزرو هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.