رونمایی از تخت گیمینگ؛ پشتیبانی کامل با سبک زندگی گیمر + فیلم

شرکت Bauhutte که در زمینه ساخت وسایل مخصوص بازی فعالیت می‌کند، از یک تخت گیمینگ جدید رونمایی کرده است.

گیمرها معمولا به دنبال میز و صندلی‌های خاصی هستند تا در مدتی که پشت کامپیوتر می‌نشینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند. حالا برند ژاپنی Bauhutte تخت گیمینگ ویژه‌ای برای گیمرها ساخته که می‌تواند کاربر را از حالت خوابیده به نشسته ببرد و در عین حال تجهیزات را در دسترس فرد نگه دارد.

به گزارش فاواپرس، شرکت Bauhutte که در زمینه ساخت وسایل مخصوص بازی فعالیت می‌کند، از یک تخت گیمینگ جدید رونمایی کرده است. این تخت که با میز و دستگاه شما سازگاری کامل دارد، از موتورهایی برای حرکت و تنظیم به میزان دلخواه شما برخوردار است.

تخت گیمینگ Bauhutte Electric Gaming Bed و Bed Desk دو محصولی هستند که برای راحتی گیمرها در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند. کامپیوتر روی میزی قرار می‌گیرد که قابل جابه‌جایی است و زیر آن می‌توانید روی تختی بخوابید که از فریم‌های مختلفی تشکیل شده و این فریم‌ها قابل بالا و پایین رفتن‌ هستند.

تخت گیمینگ

تخت گیمینگ هماهنگی کامل با سبک زندگی گیمرها

شرکت Buhutte از تخت گیمینگ جدیدی رونمایی کرده که می‌توان از آن به عنوان صندلی و در تمام موقعیت‌های بدنی مورد نیاز در هنگام بازی استفاده کرد. این تخت را می‌توان درست در پایین میز گیمینگ و سیستم مخصوص بازی قرار داد و بعد از اتمام کار، آن را به حالت خوابیده درآورد.

گیمرها همچنین می‌توانند قسمت‌های بالایی و پایینی این تخت را برای تنظیم میزان راحتی پا و سر خود جابه‌جا نمایند. سایت شرکت Bauhutte در کنار این تخت از اکسسوری‌های فراوانی نیز رونمایی کرده است. از میان این اکسسوری‌ها می‌توان به جالباسی، یخچال نوشیدنی، فضای انبار کردن وسایل و میز اشاره کرد. این‌طور به نظر می‌رسد که Bauhutte با این تخت همه جنبه‌های سبک زندگی یک گیمر را هدف قرار داده است.

صندلی برقی شرکت Bauhutte به گونه‌ای ساخته شده است که بتواند پشت سر هم و بدون تکان خوردن شما کار کند. این صندلی روی یک میز قابل تنظیم قرار می‌گیرد و طوری طراحی شده است که یک تخت در زیر آن قرار داده شود و چارچوب تخت از موتورهایی برای بالا بردن کمر و زانوهای شما در حالت نشسته استفاده کند. (اگرچه، مسلما خیلی ارگونومیک نیست).

تخت گیمینگ

تصور کنید که بعد از انجام چند ساعت بازی از کنترلی که در کنار تختتان قرار داده شده است استفاده کنید تا صندلی خود را به حالت خواب تغییر دهید و برای چند ساعت به چشم‌های خسته‌تان استراحت دهید. همچنین می‌توانید قسمت‌های سر و پا را به‌طور جداگانه بالا یا پایین بیاورد و چند حالت خواب و نشستن قابل تنظیمی که بر روی این صندلی تنظیم شده است را انتخاب کنید. ج

الب است بدانید که نسخه‌ی قبلی همین صندلی گیمینگ بدون موتور الکتریکی عرضه شده بود که کاربر مجبور بود خودش حالت‌های مختلف را ایجاد کند اما در نسخه‌ی جدید همه چیز الکتریکی شده تا کاربر تنها با فشار دادن یک دکمه همه چیز را تغییر دهد.

تخت گیمینگ

ریموت کنترلی که همراه این دستگاه ارائه می‌شود، امکان تنظیم ارتفاع فریم زیر سر و زیر زانو را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول همچنین با لوازم جانبی متعددی عرضه می‌شود. یکی از این لوازم جانبی «واگن انرژی» نام دارد که می‌توانید خوراکی‌ها را داخل آن قرار دهید. لباس راحتی نینجا هم در واقع بخشی از یک سبک زندگی جدید را به کاربر ارائه می‌کند.

این تخت گیمینگ می‌تواند برای افرادی که فضای کوچکی دارند و باید وسایل زیادی را در آن جای دهند، بسیار مناسب باشد. همچنین افراد دارای معلولیت حرکتی نیز می‌توانند از قابلیت‌های مکانیکی این تخت استفاده نمایند.

شرکت Bauhutte اعلام کرده که فریم تخت به تنهایی حدود 480 دلار (یا 59800 ین) قیمت دارد و می‌توان آن را با یک تشک گیمینگ، به قیمت 680 دلار در اختیار گرفت. البته در نظر داشته باشید که این تخت به احتمال زیاد تنها در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید و به دیگر نقاط جهان عرضه نخواهد شد. این صندلی تقریباً 78 اینچ طول و 37 اینچ عرض دارد که به آن اجازه می‌دهد تشک دوقلو را در خود جای دهد. متأسفانه، به نظر می‌رسد که شرکت Bauhutte عمدتاً روی فروش صندلی خود در کشور خود ژاپن متمرکز شده است.

تخت گیمینگ

تخت گیمینگ متحرک برای افرادی که مشکل حرکتی دارند

نکته جالب این‌جاست که Bauhutte قبلا در سال 2020 نسخه غیربرقی این محصول را ساخته بود، اما امسال امکانات این دستگاه را به حد اعلا رسانده و حداکثر آسودگی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. این تخت خواب بیش از همه به درد کسانی می‌خورد که در محیط‌های کوچک – مثلا یک اتاق – زندگی می‌کنند و می‌خواهند تمام وسایل خود از جمله تخت و میز را در یک محیط کوچک جا بدهند. این دستگاه همچنین می‌تواند برای کسانی که دچار مشکلات حرکتی هستند مفید باشد.

اگر دهه‌ها تحقیق پیرامون ارگونومی را کنار بگذارید، این دستگاه برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند تا پاسی از شب بازی کنند و بعد با یک دکمه بدون تکان خوردن، سر جای خود دراز بکشند و به خواب بروند. قیمت این تخت خواب حدود 480 دلار و اندازه آن تقریبا 2 در 1 متر است. با این حال به نظر می‌رسد که این محصول فعلا فقط در ژاپن به فروش می‌رسد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.