شروع پخش آنلاین فیلم بتمن از هفته آینده

هواداران بتمن می‌توانند از تاریخ 18 آوریل، جدیدترین فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

پخش آنلاین فیلم بتمن از هفته آینده، از تاریخ 18 آوریل، شروع می‌شود و هواداران می‌توانند به تماشای آنلاین این فیلم سینمایی با بازی رابرت پتینسون بنشینند.

طبق گزارش‌های اخیر، جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های بتمن، از تاریخ 18 آوریل روی شبکه HBO Max به نمایش درمی‌آید.

این فیلم پرستاره با حضور رابرت پتینسون در نقش ابرقهرمان اصلی، زویی کراویتز در نقش زن گربه‌ای و پل دانو در نقش ریدلر، ۴ مارس با اولین اکرانش در سینماها توانست ۱۳۴ میلیون دلار بلیت بفروشد و موفقیتی بیش از آنچه برادران وارنر انتظار داشت، به دست بیاورد.

این فیلم که موفق‌ترین افتتاحیه یک فیلم در سال ۲۰۲۲ را تا به اینجا به خود اختصاص داده است، به کارگردانی مت ریوز ساخته شده و سال‌های اولیه زندگی بتمن را روایت می‌کند. او شروع به کشف فساد در شهر گاتهام کرده و در جست‌وجوی عدالت، به طرز دیوانه‌واری با ریدلر مبارزه می‌کند.

در این فیلم اندی سرکیس در نقش پیشخدمت بتمن بازی کرده و کالین فارل نیز در نقش شخصیت شرور مشهور فیلم‌های بتمن یعنی پنگوئن ظاهر شده است.

رابرت پتینسون بتمن

انتظار می‌رود این فیلم پس از اکران در سینماها، با مخاطبان بیشتری در شبکه‌های آنلاین روبه‌رو شود، زیرا زمان طولانی ۳ ساعته فیلم می‌تواند شمار افرادی را که می‌خواهند فیلم را ببینند، در سینماها کاهش دهد.

استریم کردن سریع فیلم‌ها پس از اکران در سینماها، بخشی از برنامه کمپانی برادران وارنر برای فروش بیشتر فیلم‌ها در دوران کروناست. این کمپانی ۴۵ روز پس از اکران در سینما، فیلم‌هایش را به شبکه آنلاین نمایش می‌برد.

شبکه اچی‌بی‌او مکس با هزینه ۹.۹۹ دلار، مخاطبانش را برای یک ماه مشترک برنامه‌هایش می‌کند.

کمپانی برادران وارنر سال پیش با انتشار فهرستی اعلام کرد ۱۷ فیلم سال ۲۰۲۱ را همزمان به صورت آنلاین در کنار اکران سینمایی پیش می‌برد. «ماتریکس»، «جوخه خودکشی» و «گودزیلا در برابر کینگ‌کونگ» از فیلم‌های این فهرست بودند. این شیوه نمایش با اندکی فاصله بین زمان اکران سینمایی و آنلاین، برای امسال نیز ادامه یافته است.


خبرهای مرتبط

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.