پلتفرم استریم فیفا به صورت رایگان راه‌اندازی شد

فیفا پلتفرم استریم رایگان خود را راه‌اندازی کرد. نام این پلتفرم فیفاپلاس است که محتوای آن شامل ترکیبی از مسابقات زنده‌ فوتبال، محتوای آرشیو‌شده، محتوای اورجینال و… است.

پلتفرم استریم فیفا که محتوای آن شامل ترکیبی از مسابقات زنده‌ فوتبال، محتوای آرشیو‌شده، محتوای اورجینال و … است، به صورت رایگان راه‌اندازی شد.

به گزارش فاواپرس، این سرویس به‌ طور جهانی روی وب و دستگاه‌های همراه به پنج زبان (انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی) در دسترس است.

پلتفرم استریم فیفا سالانه بیش از ۴۰ هزار مسابقه‌ی زنده را از ۱۰۰ انجمن عضو در همه‌ی ۶ کنفدراسیون خود پخش خواهد کرد که ازجمله می‌توان به ۲۹ هزار مسابقه مردان و ۱۱ هزار مسابقه زنان اشاره کرد.

فیفا وعده داده است طیف وسیعی از بازی‌ها را از لیگ برتر اروپا گرفته تا مسابقاتی که قبلاً پخش نشده‌اند پوشش دهد. به‌عنوان مثال، می‌توانید مسابقات لیگ دوم مغولستان، لیگ فوتبال زنان نپال و سوپرلیگا 3F را روی این سرویس تماشا کنید. طبق اعلام فیفا، در ماه اول فعالیت این پلتفرم استریم ۱۴۰۰ مسابقه‌ی ورزشی به‌طور زنده پخش خواهد شد که تعداد این مسابقات به‌مرور افزایش خواهد یافت.

درحال‌ حاضر، محتوای اورجینال فیفاپلاس شامل فیلمی درباره‌ی رونالدینیو، یک مستند ۶ قسمتی درباره دنی آلوز و یک مستند ۵ قسمتی از مصاحبه با نمادهایی مثل کارلی لوید، لوسی برنز و وندی رنارد است. علاوه‌براین، فیلم‌های بایگانی‌شده شامل مسابقات کامل جام جهانی، بهترین لحظات مسابقات مهم و مجموعه‌هایی است که روی بازیکنان خاص تمرکز دارند. این سرویس محتوایی مثل بهترین گل‌ها و بهترین پاس‌های گل را دردسترس بینندگان خود قرار داده است.

خدمات فیفاپلاس با پشتیبانی از تبلیغات فعلاً رایگان ارائه می‌شود؛ اما امکان دارد این وضعیت به‌مرورزمان تغییر کند.

به ‌گزارش ورایتی، شارلوت بور، رییس فیفاپلاس اعلام کرده است این سرویس ازنظر استراتژیک توسعه داده خواهد شد.

بنابراین، اشتراکی‌ شدن استفاده از این پلتفرم به این بستگی دارد که بازخورد کاربران چه باشد و خدمات آن تا کجا پیش‌ رود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.