شیبااینو در یک روز 35 درصد رشد کرد

توکن شیبااینو پس از فهرست شدن در پلتفرم معاملاتی پرطرفدار آمریکایی به نام «رابین هود»، در روز سه شنبه با افزایش قیمت روبرو شد. با این خبر همراه ما باشید.

قیمت توکن شیبااینو در طی یک روز روند صعودی طی کرد و در عرض دو ساعت، با بیش از 35 درصد افزایش به قیمت 0.00003 دلار رسید که حدودا بالاترین سطح آن در دو ماه اخیر است. این میم کوین طولی نکشید که بخشی از سود خود را از دست داد و قیمت آن، 0.000027 دلار شد؛ با این حال شیبا اینو با افزایش 27 درصدی، همچنان موفق به ثبت بهترین عملکرد روزانه خود از 6 فوریه شده است.

با توجه به عملکرد این میم کوین، مطمئناً توجه سرمایه‌گذاران جلب خواهد شد. کسانی که اکنون به دنبال ورود به بازار شیبا اینو هستند، باید قبل از تصمیم گیری نمودارهای آن را بررسی کنند.

توکن شیبااینو

پلتفرم رابین هود، از زمان شروع بیماری همه‌گیری کرونا در مارس 2020، به عنوان راهکاری برای سرمایه‌گذاران تازه‎‎‌کار ظاهر شد. سال گذشته، کارگزاری خرده‌فروشی 10 میلیون حساب سرمایه‌گذاری شده را به پلتفرم خود اضافه کرد که بیش از نیمی از ثبت‌نام‌های جدید از سوی سرمایه‌گذارانی بود که برای اولین بار قصد ورود به این عرصه را داشتند.

رابین هود زیان خالص خود را 423 میلیون دلار در درآمدهای سه ماهه چهارم خود در سال 2021 اعلام کرد و اشاره کرد که منبع اصلی درآمد این شرکت که از کارمزد انتقال معاملات به دست می‌آید، در مقایسه با 267 میلیون دلار در سه ماهه مشابه سال قبل، 263 میلیون دلار بوده است.

در همین حال، درآمدهای حاصل از تجارت ارزهای دیجیتال در همان دوره بیش از 300 درصد افزایش یافت و رابین هود خدمات بیشتری مرتبط با ارزهای دیجیتال از جمله کیف پول و افزودن آلت کوین‌ها و میم کوین‌های جدید به پلتفرم کارگزاری خود در سال 2022 ارائه داد.

بنیان‌گذار گوخشتاین مدیا ، دیوید گوخشتاین، اعلام می‌کند که اضافه شدن توکن شیبا به رابین هود، خبر خوبی برای دنیای ارز دیجیتال است زیرا شیبا توانایی جذب کاربران بیشتر به سمت ارزهای اصلی مثل بیت کوین و اتریوم را دارد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.