صحبت‌های جالب مشاور ازدواج سابق جانی دپ و امبر هرد در دادگاه

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد روز پنجشنبه گفت که این امبر هرد بوده که درگیری های فیزیکی را ابتدا و بیش از یکبار آغاز کرده است اما مشکلات این زوج «سوء رفتار دوجانبه» بوده است.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد روز پنجشنبه در دادگاه 100 میلیون دلاری این زوج سابق گفت که این امبر هرد بوده که درگیری های فیزیکی را ابتدا و بیش از یکبار آغاز کرده است اما مشکلات این زوج «سوء رفتار دوجانبه» بوده است. دکتر لورل اندرسون، مشاور ازدواجی که در بیش از ۲۱ جلسه نقش مشاور ازدواج دپ و هرد از اکتبر ۲۰۱۵ را بر عهده داشته، در شهادت ویدیویی خود در دادگاه ۱۰۰ میلیون دلاری مربوط به شکایت جانی دپ در ویرجینیا در مورد رابطه این دو افشاگری کرد.

دکتر اندرسون در این باره گفته است: «من می دانم که او [امبر هرد] بیش از یک بار آغاز کننده درگیری های فیزیکی بوده و این کار را برای نگه داشتن او [جانی دپ] در کنار خود آغاز کرده بود زیرا تنها ماندن و ترک شدن توسط او بدترین کابوسش بود. خانم هرد گزارش داد که این ماجرا بحث غرورش بود که اگر احساس می کرد مورد بی احترامی قرار گرفته دعوا را آغاز می کرد. پدرش او را کتک زده بود. او نمی خواست به پایان راه برسد. اگر قرار بود او [دپ] ترکش کند، [هرد] به او ضربه فیزیکی می زد تا نگهش دارد. او ترجیح می داد وارد درگیری فیزیکی شود تا اینکه بگذارد او ترکش کند».

وقتی از مشاور ازدواج دپ و هرد پرسیده شد که آیا این رفتار هرد باعث تحریک عصبانیت دپ شده در حالی که این بازیگر سرشناس قبلاً با هیچ یک از شرکای سابق زندگی اش مشکل خشونت نداشته، او پاسخ مثبت داد.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد در ادامه شهادت خود در دادگاه گفت: «او [جانی دپ] به مدت ۲۰، ۳۰ سال به خوبی خودش را کنترل کرده بود و هر دو قربانی بدرفتاری در خانواده هایشان بودند. من فکر می کردم که او به مدت چند دهه به خوبی خودش را کنترل کرده و در مورد خانم هرد، او تحریک شده بود و آن ها رفتاری با هم داشتند که به نظر من سوء رفتار دوجانبه بود». خانم اندرسون از نام های جعلی آن هنری و جویی دیویس برای هرد و دپ استفاده کرده بود تا هویت های آن ها را پنهان کند.

اندرسون می گوید که در اولین جلسه مشاوره ازدواج این دو بیش از سه ساعت و نیم با آن ها صحبت کرده است. این جلسات تا مارس ۲۰۱۶ ادامه یافت زمانی که یکی از دوستانشان از اندرسون خواسته بود ادامه جلسات در خانه انجام شود که با مخالفت وی مواجه می شود زیرا تا قبل از آن چنین کاری نکرده بود.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد

اندرسون در این باره می گوید: «فکر می کنم که او [دپ] با جلسات مشکل داشت و فکر می کنم چیزی در مورد فرآیند بین خودشان بود». وقتی در مورد این مشکل پرسیده شد، اندرسون پاسخ داد: «داشتن فرصتی برای حرف زدن. خانم هرد سبک حرف زدن تندی داشت. او خیلی با انرژی استرسی صحبت می کرد. دپ با صحبت کردن یکنواخت مشکل داشت. خیلی وقت ها صحبت های او قطع می شد. به نظر من چنین بود. بدین ترتیب بود که او فرصتی برای حرف زدن پیدا نمی کرد.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد افزود؛ او نمی توانست با سبک صحبت کردن سریع و آتشین او [هرد] صحبت هایش را بکند و به همین دلیل احساس درماندگی می کرد». وقتی از اندرسون پرسیده شد که آیا در این جلسات هرد از خشونت دپ علیه خودش صحبت کرده، پاسخ این مشاور ازدواج مثبت بود.

دکتر اندرسون، مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد می گوید که تصاویری از هرد با صورت کبود و کبودی دور چشم هایش را دیده اما خودش هرگز شاهد بدرفتاری دپ با هرد نبوده است. اندرسون می گوید که هرد مدعی شده دپ به او گفته است: «جانی می گوید که هیچ کس تو را دوست ندارد. تو به خاطر من به شهرت رسیده ای. من عشقم به تو را از دست داده ام». اندرسون می گوید که هرد همواره بین صحبت های او و دپ پریده و او به هرد هشدار داده که با این رویه امکان گفتگو بین آن ها وجود ندارد.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد دادگاه

بر اساس یادداشت های خانم اندرسون مشاور ازدواج جانی دپ و امبر، دپ مدعی شده بود که هرد به فک او ضربه زده و در ادامه می گوید: «دپ او را می زد، نه با مشت بسته. او نیز پاسخ می داد و این کار را به خاطر غرورش می کرد زیرا پدرش او را کتک می زد. تاریخچه زندگی او این است که توسط پدرش مورد خشونت فیزیکی قرار می گرفت.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد ادامه می‌دهد که چیزهای زیادی باعث تحریک او می شد. اگر تحریک می شد، این او [هرد] بود که اول او را می زد. او نسبت به احساس بی احترامی حساس بود. اگر احساس می کرد مورد بی احترامی قرار گرفته، به یاد گذشته اش می افتاد و احساس می کرد باید احساس او غالب باشد و از حق خودش دفاع کند».

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد دادگاه

اندرسون در ادامه مدعی شد که هر بار دپ به هرد ضربه می زد، هرد نیز پاسخ او را با ضرباتی مشابه می داده است. وی در ادامه مدعی شد که در تماسی تلفنی، هرد به او گفته که او به صورت دپ سیلی زده در حالی که دپ نئشه بوده است.

اندرسون می گوید که هرد به او گفته دپ مواد مخدر متعددی مصرف می کرده و او نیز به صورت دپ سیلی زده زیرا بازیگر دزدان دریایی کاراییب نئشه بوده و در مورد رابطه داشتن با زن دیگری صحبت می کرده است. اما اندرسون در ادامه می گوید که هرد در نهایت خودش را زده و بارها در مورد اینکه آغازگر دعواها بوده و به صورت دپ سیلی زده، صحبت کرده است.

مشاور ازدواج جانی دپ و امبر هرد همچنین می گوید که هرد در می ۲۰۱۶ به تنهایی نزد دکتر اندرسون رفته و کبودی های صورتش را به او نشان داده و مدعی شده که این کبودی ها توسط دپ روی صورتش ایجاد شده است.

یکی دیگر از کسانی که در دادگاه امبر هرد و جانی دپ به عنوان شاهد حاضر شد، جینا دوترز بود که متخصص جلوه های ویژه بوده و از سال ۲۰۰۵ دپ را می شناخته است. او دپ را دوستی خوب توصیف کرده و گفته است که یک بار شاهد فریاد زدن هرد بر سر دپ به خاطر نوشیدن مشروبات، مانند فریادی که مادر بر سر فرزندش می زند، بوده است. او همچین مدعی شد که شاهد مصرف ماریجوانا و کوکایین توسط دپ بوده و برای بار اول قرص روانگردان را از امبر هرد گرفته و مصرف کرده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.