ترامپ: حتی در صورت خرید توییتر توسط ماسک، باز هم به این شبکه اجتماعی برنمی‌گردم

پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر و البته حمایت او از آزادی بیان باعث شد تا بسیاری تصور کنند که پس از خرید این شبکه اجتماعی، حساب کاربری دونالد ترامپ بازیابی خواهد شد.

پیشنهاد  ایلان ماسک برای خرید توییتر و البته حمایت او از آزادی بیان باعث شد تا بسیاری از افراد تصور کنند که پس از خرید موفقیت‌آمیز این شبکه اجتماعی توسط مدیرعامل تسلا، حساب کاربری دونالد ترامپ بازیابی خواهد شد. اما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده می‌گوید که قصد بازگشت به توییتر را ندارد.

ترامپ: توییتر خسته‌کننده شده است!

توییتر ترامپ

ترامپ پیش از اعلام خبر تصمیم ماسک برای خرید توییتر در مصاحبه‌ای با Americano Media گفته بود که «هیچ علاقه‌ای به بازگشت به این پلتفرم ندارد». رئیس جمهور سابق ایالات متحده که در این شبکه اجتماعی تقریبا 90 میلیون فالوور داشت، توضیح می‌دهد: توییتر بسیار خسته کننده شده است. آن‌ها بسیاری از عقاید خوب و محافظه کار خود را کنار گذاشته‌اند.

ماسک، مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد روی زمین، گفته بود که پس از خرید توییتر، برای تبدیل کردن آن به پلتفرمی برای آزادی بیان، قصد دارد شبکه اجتماعی محبوب را خصوصی کند.

همین موضوع باعث شد تا طرفداران ترامپ در توییتر، پس از اعلام تصمیم خرید توییتر توسط ماسک، از او درخواست کنند که حساب رئیس جمهور سابق را برگرداند. با این حال، سخنگوی توییتر هفته گذشته به DailyMail.com گفته بود که هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن حساب ترامپ وجود ندارد: توییتر در توسعه و اجرای سیاست‌ها و قوانین خود به بی طرفی متعهد است. تصمیمات ما توسط هیئت مدیره یا سهامداران تعیین نمی‌شود و ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر تصمیمات خود نداریم.

دسترسی رئیس جمهور پیشین آمریکا به توییتر در ژانویه سال 2021 پس از شورش طرفدارانش به کنگره برای همیشه پایان یافت.

با این حال، ترامپ شبکه اجتماعی خود با نام Truth Social را ایجاد کرده و آن را جایگزینی برای شبکه‌های اجتماعی رایج می‌داند. البته این شبکه هم اخیرا با مشکلات و حواشی همراه بوده و علاوه بر اینکه به کپی کردن لوگو یک شرکت متهم شده بود، دو مدیر خود را از دست داده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.