کسب درآمد از پیاده‌روی با توکن STEPN

به راحتی می‌توانید با راه رفتن کسب درآمد کنید. این ایده بسیار جذاب و پر سروصدا، توسط یکی از برنامه‌های مبتنی بر سولانا به نام توکن STEPN اجرا شده است.

به راحتی می‌توانید با راه رفتن کسب درآمد کنید. این ایده بسیار جذاب و پر سروصدا، توسط یکی از برنامه‌های مبتنی بر سولانا به نام توکن STEPN اجرا شده است. کاربران می‌توانند با راه رفتن در طول روز، نسبت به قدم‌هایی که برمی‌دارند، ارز دیجیتال دریافت کنند. با این خبر همراه ما باشید تا با روش کسب درآمد با توکن STEPN آشنا شویم.

این روزها کسب درآمد از طریق بازی‌های بلاکچینی P2E، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این صنعت بعد از هک 620 میلیون دلاری شبکه رونین (RONIN)، به طور کلی تحت تأثیر قرار گرفت و اکنون یکی از زیرشاخه‌های Gamefi نظر کاربران را به خود جلب کرده است. کسب درآمد با توکن STEPN یک روش جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود؛ در عین حال که ورزش می‌کنید، درآمد کسب خواهید کرد.

کسب درآمد با توکن STEPN

چگونه می‌توان با قدم برداشتن کسب درآمد کرد؟ برخلاف بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد که کاربر را به بازی‌های آنلاین عادت می‌دهند، پروژه استپن با ایده «حرکت کردن برای کسب درآمد» به کاربر انگیزه می‌دهد که به فکر سلامتی و تناسب اندام خود باشد و در عین حال نیز کسب درآمد کند.

کسب درآمد با توکن Stepn

ایده Move To Earn (حرکت کردن برای کسب درآمد) همانند بازی‌های مبتنی بر کسب درآمد است که در آن کاربران نسبت به تعداد قدم‌هایشان ارز دیجیتال پاداش می‌گیرند. در این مدل کاربران باید کفش‌های مخصوصی را در قالب توکن‌های غیرمثلثی (NFT) تهیه کنند. قیمت کفش‌های ورزشی استپن 11.5 واحد سولانا یا به عبارت دیگر هزار دلار است. پاپاس، مدیر گروه گریپ می‌گوید: «قیمت کفش‌های ورزشی استپن به‌شدت در حال افزایش است.»

این پروژه را تیم فایند ساتوشی لب (Find Satoshi Lab) در شبکه سولانا راه اندازی کرده است که توانسته در عرض سه ماهه اول سال 2022، درآمد 26 میلیون دلاری داشته باشد.

کسب درآمد از طریق راه رفتن

هم اکنون تعداد دانلودهای این اپلیکیشن به یک میلیون رسیده است. شیتی منقانی (Shiti Manghani) از مدیران ارشد پروژه استپن در مورد این اپلیکیشن بیان کرد: «از اواسط ماه مارس (اسفند)، روزانه 100 هزار کاربر فعال داشتیم و این تعداد از آن زمان تاکنون دو برابر شده است.»

کسب درآمد با توکن Stepn

رویداد «STEPN 5K» در جریان کنفرانس ویژه سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز مبتنی بر سولانا با نام آتنز دائو (AthensDA0)، برگزار خواهد شد. بنابر گفته دین پاپاس (Dean Pappas)، مدیر پروژه شبکه اجتماعی گریپ (Grape)، بسیاری از اعضای این شبکه اجتماعی در حال حاضر از استپن استفاده می‌کنند و این موضوع بیانگر جذب علاقه‌ها به سمت STEPN است.

او بیان کرد: هیجان‌زده هستیم برنامه‌هایی را به مردم نشان دهیم که با ارزهای دیجیتال در ارتباط هستند و در زندگی واقعی کاربرد دارند. استپن یکی از بهترین نمونه‌هاست که موفق به ساده‌سازی و یکپارچه‌کردن این تجربه شده است. کافی است فقط روزی 10 دقیقه ورزش کنید و از آن کسب درآمد کنید.

گرین ساتوشی توکن (Green Satoshi Token)، درواقع ارز دیجیتال بومی هر کاربر است که در این پروژه به ازای قدم‌های آن‌ها ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. این توکن در 30 روز گذشته 40% افزایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل اسبق شرکت تناسب اندام بریث هپی (Breathe Happy)، این برنامه برای کاربران به دلیل اینکه مجبور نیستند یک دوچرخه 1,000 پوندی (1,300 دلاری) بخرند، جذاب است.

در برنامه STEPN همانند Axie Infinity کاربر برای شروع کار خود و دریافت پاداش‌ها باید در ابتدا یک NFT خریداری کند. اکنون حجم معاملات NFTهای استپن در شبکه سولانا حدود 12 میلیون دلار است.

 

 

مطالب مرتبط
4 دیدگاه‌ها
  1. آواتار محسن احمدزاده
    محسن احمدزاده می‌گوید

    با سلام

    دوستانی که نیاز به کد اکتیو رایگان StepN دارند میتونن از آدرس تلگرام زیر برای دریافت کد رایگان استفاده کنن:

    کانال : https://t.me/StepnParsi

  2. آواتار اشکان
    اشکان می‌گوید

    سلام آیا توی ایران که تحریمه مشکلی برای اجرا و کسب درآمدش وجود نداره ؟

    1. آواتار فاواپرس
      فاواپرس می‌گوید

      سلام، توکن‌های STEPN در صرافی‌های ایرانی نیز قابل خرید و فروش هستند. این توکن نیز مانند توکن‌های Axinfity در ایران نیز قابل استفاده هستند.

      1. آواتار اشکان
        اشکان می‌گوید

        سلام ممنون
        ولی سوال من خود نرم افزار بود چون توی قوانین اولیه اش نوشته ایران تحریمه ، آیا میشه بعد خرید استارت زد و کسب درآمد کرد و ادامه داد؟ چون قیمت کفشش بالاست نمیشه زیسک تستش رو بکنم ، اگه کسی توی ایران انجام میده و مشکلی نداره ممنون میشم به اشتراک بزارین

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.