باشگاه لاکچری فرشته پلمپ شد

باشگاه لاکچری فرشته به دلیل نداشتن پروانه‌های قانونی لازم پلمپ شد.

باشگاه لاکچری فرشته به دلیل نداشتن پروانه‌های قانونی لازم از سوی ورزش و جوانان استان تهران پلمپ شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، باشگاه لاکچری فرشته تهران که افتتاح آن با حضور ورزشکاران مشهور جهان سروصدای زیادی به پا کرد، پروانه‌های قانونی لازم را ندارد و تا اخذ مجوز پلمب خواهد شد.

باشگاه لاکچری فرشته با ۳۲۰ میلیونی، پلمب می‌شود

به گزارش فاواپرس به نقل از ایرنا، لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال و چهره محبوب هواداران در فوتبال ایران بعد از حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی۲۰۲۲ قطر حاضر به بهانه افتتاح باشگاه بدنسازی لاکچری در خیابان فرشته تهران، به همراه تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس فوتبال و ورزش جهان راهی تهران شدند تا در روز راه‌اندازی یک مجموعه ورزشی با شهریه عجیب ۳۲۰ میلیون تومان در سال در ایران حضور پیدا کنند.

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران روز سه‌شنبه در این رابطه اظهار کرد: «فعالیت این باشگاه مورد تایید ما نبوده، چرا که این مجموعه فاقد پروانه ورزشی لازم است و برای فعالیت باید به سرعت پیگیر روند قانونی خود باشد.»

شهریه باشگاه لاکچری تهران پس از اخذ مجوز طبق تعرفه مصوب خواهد بود

وی بیان کرد: «چنانچه این باشگاه پس از طی شدن مراحل قانونی بتواند پروانه فعالیت خود را اخذ کند، شهریه این باشگاه ورزشی نیز با استناد و طبق تعرفه مصوب این اداره کل محاسبه می‌شود.»

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌ای برای جلوگیری از شهریه‌های چندین میلیونی برخی باشگاه‌ها وجود دارد؟ گفت: «برخی باشگاه‌ها طبق درجه کیفیت، هزینه بیشتری دارند و این تعرفه را در قالب خدمات بهتر اخذ می‌کنند. شهریه‌های سالانه اماکن ورزشی توسط واحد نظارت این نهاد ارایه می‌شود.»

باشگاه لاکچری فرشته

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این باشگاه بدنسازی فوق لاکچری، چهره‌های ورزشی سرشناسی همچون لوتار ماتئوس، پیرلوئیجی کولینا، مارکوس مرک و آندریاس برمه حضور داشتند. اما قسمت عجیب‌تر این ماجرا حضور حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در این جشن افتتاحیه بود.

همچنین جالب است بدانید بر اساس پیگیری‌ها، اولویت ثبت‌نام در این باشگاه مدیران ارشد و تجار نامدار بوده‌اند و هر شخصی با داشتن پول و پرداخت شهریه میلیونی، نمی‌تواند در آن ثبت‌نام کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.