قابلیت نظرسنجی در گروه‌های واتساپ رونمایی شد

به تازگی قابلیت نظرسنجی در گروه‌های واتساپ به این اپلیکیشن اضافه شده و در نسخه بتای آن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

به تازگی قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپ به این اپلیکیشن اضافه شده  و در همین رابطه نخستین تصاویر و جزییات این ویژگی مورد انتظار در نسخه بتای این برنامه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در ماه‌های گذشته قابلیت‌های کاربردی فراوانی به پیام‌رسان محبوب واتساپ اضافه شده است و حالا این اپلیکیشن به ابزاری فراتر از یک پیام‌رسان تبدیل شده است.

به عبارت دیگر واتساپ اکنون به یک بازار متمرکز برای بزرگان دنیای تجارت تبدیل شده و بیشتر کارکنان شرکت‌ها اغلب کارهای خود را از طریق این پیام‌رسان انجام می‌دهند.

در همین رابطه ظاهراً قابلیت جدید و کاربردی به واتساپ اضافه شده که مدیریت گروه‌ها را آسان‌تر کرده است. علاوه بر پست کاور که به حساب‌های تجاری اضافه شده است، ظاهراً قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپ ویژگی دیگری محسوب می‌شود که به تازگی به این پیام‌رسان افزوده شده است.

قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپر

در حال حاضر واتساپ این قابلیت را فقط برای نسخه iOS اپلیکیشن خودش منتشر کرده است. این قابلیت به نسخه ۲۲.۹.۰.۷۰ واتساپ افزوده شده است.

بعد از انتشار این نسخه، بسیاری از کاربران این اپلیکیشن گزینه جدید …My Contacts Expect در بخش مدیریت گروه‌های خود مشاهده کرده‌اند و اکنون قابلیت نظرسنجی نیز به صورت آزمایشی در اختیار گروهی از کاربران قرار گرفته تا پس از تست‌های مختلف در آینده‌ای نزدیک در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپ

درست مثل نظر سنجی در دیگر پیام‌رسان‌ها مثل توییتر، قابلیت قابلیت نظرسنجی در گروه های واتساپ نیز به کاربران اجازه ساخت نظرسنجی‌های درون اپلیکیشنی و ارسال آن به تمام اعضای گروه برای رأی‌گیری را می‌دهد.

نحوه ساخت نظرسنجی در گروه های واتساپ نیز خیلی ساده بوده و همانطور که عنوان شد این قابلیت هنوز در دست توسعه است و هنوز جزئیاتی از این که بعد از کلیک روی این نظرسنجی چه اتفاقی می‌افتد، در دست نیست.

اما آنچه که اکنون محرز شده، امکان ایجاد آسان نظرسنجی در یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان است. برای ایجاد نظرسنجی ابتدا باید سوال نظرسنجی را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن سوال، نوبت به وارد کردن گزینه‌های نظرسنجی برای رأی‌گیری می‌رسد.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ظاهر نظرسنجی‌های اپلیکیشن WhatsApp را به نمایش می‌گذارد. وقتی یک نظر سنجی ایجاد شود، سوال و گزینه‌های آن برای کاربر به نمایش درمی‌آیند و سپس کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و روی گزینه Vote کلیک کند تا نتایج نظرسنجی برای کاربر به نمایش درآید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.