تغییر در کد توییتر برای جلوگیری از خرابکاری مخالفان فروش شرکت به ماسک، ممنوع شد

به دنبال خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت سیاستی را در پیش گرفته تا اعمال هرگونه تغییر غیرمجاز در این شبکه اجتماعی دشوارتر شود.

به دنبال خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این شرکت سیاستی را در پیش گرفته تا اعمال هرگونه تغییر غیرمجاز در این شبکه اجتماعی دشوارتر شود. منابع آگاه می‌گویند این محدودیت برای جلوگیری از خرابکاری‌های احتمالی کارمندان ناراضی در این پلتفرم در نظر گرفته شده است.

به گزارش بلومبرگ، منابع آگاهی که نخواسته‌اند هویتشان فاش شود، می‌گویند توییتر در حال حاضر اجازه نمی‌دهد هیچ آپدیتی به جز آپدیت‌هایی که برای این کسب و کار حیاتی هستند در سیستم اعمال شود. تغییر در سطح محصول نیازمند کسب تاییدیه از یکی از معاونان شرکت خواهد بود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

این تصمیم نشان می‌دهد که توییتر در مسیر تبدیل شدن از یک شرکت سهامی عام به یک شرکت خصوصی تحت مالکیت ایلان ماسک چه مسیر سختی در پیش دارد. بسیاری از نیروهای این کمپانی از همان زمانی که مدیرعامل تسلا پیشنهاد خرید این شبکه اجتماعی را مطرح کرد، مخالفت خود را اعلام کرده بودند و به نظر می‌رسد که تعدادشان کم نیست.

ایلان ماسک توییتر

محدودیت‌های قبلی در توییتر متفاوت بود

توییتر در گذشته هم اعمال تغییر در کد خود را محدود می‌کرد، اما این محدودیت‌ها معمولا پیش از رویدادهای مهم از جمله رویداد «سوپر بول» انجام می‌گرفت تا صحت پلتفرم حفظ شود و زمانی که تعداد کاربران افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، مشکلی پیش نیاید.

این شبکه اجتماعی دیشب اعلام کرد که هیئت مدیره با ایلان ماسک به توافق رسیده تا این شرکت را به ازای هر سهم 54.20 دلار یعنی مجموعاً 44 میلیارد دلار به مالکیت ثروتمندترین فرد دنیا درآورد. مدیران این شرکت ابتدا سعی داشتند با استراتژی قرص سمی در مقابل خرید تهاجمی کمپانی ایستادگی کنند، اما در نهایت به این معامله تن دادند. هنوز مشخص نیست که چه چیزی نظر هیئت مدیره را در این باره عوض کرده است.

با وجود این که هنوز سوالات زیادی درباره آینده توییتر بی‌پاسخ مانده، مدیرعامل کنونی این شرکت اعلام کرده که فعلا خبری از تعدیل نیرو نیست و کارمندان می‌توانند تا تکمیل شدن قرارداد به کار خود ادامه دهند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.