پای ایلان ماسک به دادگاه طلاق جانی دپ و امبر هرد باز شد

دادگاه طلاق امبر هرد و جانی دب دو ستاره مشهور هالیوود وارد فاز جدیدی شده است.

در آخرین دادگاه این زوج هالیوودی که به جدایی انجامیده، یک متخصص خشونت خانگی که برای ارائه مدرک به دادگاه شکایت جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد دعوت شده بود، شهادت داد که براساس ارزیابی‌های او، امبر هرد مبتلا به دو اختلال روانی شامل اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک (نمایشی) است.

شانون کوری که به عنوان شاهد جانی دپ در دادگاه حاضر شده گفته است این تشخیص حاصل بررسی ارزیابی‌های روان‌شناختی قبلی امبر هرد علاوه بر معاینه مستقیم در دو نوبت و شرکت در آزمون پرسشنامه شخصیت چندمرحله‌ای مینه‌سوتا (MMPI) است.

ایلان ماسک دادگاه طلاق جانی دپ و امبر هرد

از طرف دیگر کریستین کارینو، نماینده سابق جانی دپ، به دادگاه درباره ایمیل‌هایی که هرد پس از جدایی از ایلان ماسک برای او ارسال کرده بود، گفت.هرد از زمان جدایی او از دپ در ماه می 2016 با بنیانگذار تسلا شروع به ملاقات کرد و تا آگوست سال بعد آنها از هم جدا شدند.

کارینو، یک استعدادیاب در آژانس CAA و نامزد سابق لیدی گاگا، با یک ویدیوی از پیش ضبط شده در دادگاه ظاهر شد و تأیید کرد که هرد و ماسک برای مدتی با هم رابطه داشتند.

در ایمیلی در 7 آگوست 2017، هرد به کارینو گفت: درگیر شدن با جدایی. از زمانی که همه چیز علنی می شود متنفرم. ببین، من خیلی ناراحتم.

کارینو در دادگاه به این موضوع اشاره کرد که منظور امبر هرد از این ایمیل، علنی شدن رابطه ش با ایلون ماسک بوده است.

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.