نسخه جدید کالاف دیوتی معرفی شد؛ بازگشت سری مدرن وارفر

پس از ماه‌ها انتظار، سرانجام بازی کالاف دیوتی جدید معرفی شد و طبق پیش‌بینی‌ها شاهد بازگشت سری پرطرفدار مدرن وارفر هستیم.

شرکت اکتیویژن از کالاف دیوتی جدید پرده برداشت و به‌زودی این فرصت را خواهیم داشت تا یک بار دیگر در نقش «کاپیتان پرایس» و اعضای تیمش به بازی بپردازیم.

همان‌طور که تا پیش از این هم شایعه شده بود، کالاف دیوتی امسال، «مدرن وارفر 2» خواهد بود. استودیوی «اینفینیتی وارد» با انتشار لوگوی این بازی، آن‌ را به شکل رسمی تایید کرد و وعده داد که «عصر جدیدِ کالاف دیوتی در راه است». آن‌ها یک تیزر ویدیویی کوتاه هم منتشر کردند که تنها برای لحظاتی، لوگوی تیم «تسک فورس ۱۴۱» را به نمایش می‌گذارد. اگر نسخه‌ی اصلی مدرن وافر 2 (2۰۰۹) را تجربه کرده باشید، حتما به یاد دارید که تیم تسک فورس، نقشی کلیدی در اتفاقات داشت و حالا اینجا هم شاهد حضور دوباره‌ی آن‌ها هستیم.

کالاف دیوتی جدید به زودی از راه می‌رسد

این بازی، دنباله‌ی مستقیم نسخه‌ی سال 2۰۱۹ است که سری مدرن وارفر را بازراه‌اندازی (ریبوت) کرد. به گفته‌ی شرکت اکتیویژن، مدرن وارفر 2۰۱۹، موفق‌ترین نسخه‌ی تاریخ مجموعه‌ی کالاف دیوتی بوده است و می‌توان انتظار داشت که قسمت دوم موفقیت‌های آن‌ را ادامه دهد.

بازی کالاف دیوتی جدید
لوگوی جدید مدرن وارفر 2

در حال حاضر جزییات زیادی از این بازی در دست نیست اما «تام هندرسون» که در زمینه‌ی فاش‌سازی اخبار بازی‌ها فعالیت دارد، گفته است که این نسخه هم از یک سیستم «مَچ‌‌میکینگ مبتنی بر مهارت» استفاده خواهد کرد؛ همان ساختاری که در نسخه‌های پیشین نیز به کار گرفته شده و به دلیل نقاط ضعفی که دارد، همواره از آن انتقاد می‌شود.

اما مدرن وارفر 2 تنها بازی جدید امسال نیست، شرکت اکتیویژن در حال توسعه‌ی یک «وارزون» کاملاً تازه است که هیچ ارتباطی با وارزون فعلی ندارد و از پایه ساخته خواهد شد. این بازی هم قرار است «رایگان» (فری تو پلی) باشد و از اِلمان‌های بتل رویال بهره می‌برد.

بازی کالاف دیوتی جدید با نام مدرن وارفر 2 هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و فعلاً باید به محتواهای جدید نسخه‌ی «ونگارد» اکتفا کنید که هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اِس در دسترس است. در صورت انتشار اخبار مرتبط با کالاف دیوتی جدید، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.