استفاده از یک اکانت واتساپ همزمان روی دو گوشی

سرانجام می‌توانید یک اکانت واتساپ را همزمان روی دو گوشی داشته باشید.

به نظر می‌رسد امکان وصل کردن دو گوشی به یک اکانت واتساپ به‌زودی محقق خواهد شد. توسعه‌دهندگان WABetaInfo به کدهایی در نسخه بتا واتساپ دست یافته‌اند که اشاره به یک قابلیت جدید در این‌باره دارد. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا به‌طور همزمان از طریق یک اکانت، روی چندین گوشی کار کنند.

اسکرین‌شات های منتشرشده نشان می‌دهند که ین قابلیت جدید به اسم “Register device as a companion” در بخش “Associated devices” در حال آماده‌سازی است. این به معنای آن است که یکی از گوشی‌های کاربر به‌عنوان دستگاه اصلی و بقیه گوشی‌های او به‌عنوان دستگاه ثانویه یا “companions” در نظر گرفته خواهند شد.

شما برای تعیین یکی از گوشی‌هایتان به‌عنوان دستگاه ثانویه مجبور خواهید بود اپلیکیشن واتساپ را روی آن باز کنید و یک کد QR را از روی نمایشگر دستگاه اصلی اسکن کنید. بعد از آن، پیام‌های شما به‌صورت رمزگذاری‌شده بین این دو گوشی همگام‌سازی خواهند شد.

شما هم‌اکنون امکان وصل کردن چند دستگاه به اکانت واتساپ خود در یکی گوشی را دارید. اما کماکان دستگاه اصلی یک گوشی بوده و دستگاه دوم باید یک کامپیوتر باشد. قابلیت جدید واتساپ، ظاهراً در نسخه بتا اندرویدی آن کشف شده است و هنوز مشخص نیست که قابلیت مشابهی برای نسخه iOS نیز ارائه خواهد شد یا نه.

تیم واتساپ اخیراً شروع به عرضه قابلیت‌های متنوعی برای نسخه پایدار آن کرده است که یکی از آن‌ها افزایش تعداد افراد حاضر در تماس‌های گروهی است که اکنون به ۳۲ نفر رسیده است. رابط کاربری واتساپ نیز برای هماهنگی با این تغییر بهبود یافته است.

واتساپ ظاهراً می‌خواهد برای اکانت‌های بیزینس نیز قابلیت‌هایی را ارائه بکند که یکی از آن‌ها امکان پشتیبانی از ۱۰ دستگاه به‌ازای هر اکانت خواهد بود. این قابلیت به نفع کسب‌وکارها خواهد بود و باعث خواهد شد تا آن‌ها با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.