اشتراک تلگرام پریمیوم با ایموجی‌ها و استیکرهای پولی در راه است

به نظر می‌رسد تلگرام در حال کار روی یک اشتراک پولی پریمیوم است. تلگرام ظاهرا به دنبال درآمدزایی از اپلیکیشن پیام‌رسان خود است و این کار را از سال گذشته با پولی کردن برخی قابلیت‌های آن انجام داده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از اندرویدپلیس، به نظر می‌رسد اشتراک تلگرام پریمیوم با ایموجی‌ها و استیکرهای پولی به عنوان راهکاری برای درآمدزایی این پیام‌رسان به زودی اجرایی خواهد شد.

این شرکت سال گذشته تبلیغات را به پلتفرم خود اضافه کرد. حالا طبق اطلاعاتی که از جدیدترین نسخه بتا تلگرام در iOS به دست آمده است، کاربران احتمالا به‌زودی مجبور به پرداخت پول برای بسیاری از تجربیات خود در این اپلیکیشن خواهند بود.

کانال بتا تلگرام با تست کردن نسخه ۸.۷.۲ آن، موفق به پیدا کردن یک سری ایموجی‌ها و استیکرها شده است که ظاهراً فقط در نسخه پریمیوم تلگرام قابل‌دسترس خواهند بود. کسانی که بخواهند از این ایموجی‌ها و استیکرها استفاده کنند باید وارد نسخه پریمیوم شوند. به این ترتیب، آن‌دسته از استیکرهای پریمیوم که در چت‌ها ظاهر می‌شوند، برای کاربران عادی قابل‌رویت نخواهد بود.

هنوز جزئیات زیادی درباره سرویس اشتراک تلگرام پریمیوم و قیمت آن منتشر نشده است، اما احتمالاً به‌زودی شاهد درز اطلاعات بیشتری درباره آن خواهیم بود.

با این حال، به نظر می‌رسد که پولی شدن بخشی از قابلیت‌های این پیام‌رسان از طریق تلگرام پریمیوم اتفاق خوشایندی برای کاربران نخواهد بود، چون آن‌ها علاوه بر محروم شدن از بسیاری امکانات تلگرام، مجبور خواهند شد هر بار چک کنند ببینند کدام قابلیت رایگان است و کدامیک پولی است.

 

 

منبع AndroidPolice
مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.