امکانات جذاب در آپدیت جدید واتساپ

امکانات جذاب در آپدیت جدید واتساپ رونمایی شده است که از آن جمله می توان به ارسال فایل های حجیم تا سقف 2 گیگابایت اشاره کرد.

امکانات جذاب در آپدیت جدید واتساپ | از ارسال فایل های حجیم تا قابلیت واکنش سریع

گروه واتساپ شما اکنون می تواند 512 نفر را در خود جای دهد و همچنین می توانید فایل هایی به حجم 2 گیگابایت را برای اعضا ارسال کنید و با ایموجی ها به پیام های آنها واکنش سریع نشان دهید.

از آنجایی که واتساپ پیوسته در تلاش برای معرفی امکانات جدید در اپلیکیشن خود است، آخرین تلاش آنها برای رقابت با رقبا، اضافه کردن امکان واکنش سریع به ایموجی ها است. متا، شرکتی که واتس‌اپ را در اختیار دارد، قبلاً اعلام کرده بود که برخی از ویژگی‌های جدید از جمله ایموجی‌ها برای واکنش به پیام‌ها به زودی رونمایی می‌شوند و اکنون این امکان در دسترس عموم قرار گرفته است.

واتس‌اپ در این خصوص مدعی شد: ما از اعلام این خبر هیجان زده هستیم که واکنش‌های سریع به ایموجی اکنون در آخرین نسخه برنامه در دسترس است. ما با افزودن طیف گسترده‌تری از امکانات در آینده به بهبود این ویژگی ادامه خواهیم داد.

علاوه بر قابلیت ایموجی که احتمالا در زمان تایپ بسیار صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد تنها با انتخاب یک ایموجی مناسب به پیام های دیگران واکنش سریع نشان دهید، این شرکت ویژگی دیگری را نیز رونمایی کرده است. شما اکنون می‌توانید فایل‌هایی را در واتس‌اپ به‌اندازه حداکثر ۲ گیگابایت ارسال کنید که با رمزگذاری که روی آن انجام می شود، محافظت می‌شوند. با توجه به اینکه محدودیت قبلی 100 مگابایت بود، این یک مورد نیز یکی از امکانات قابل توجه آپدیت جدید محسوب می شود.

واتس اپ همچنین اعلام کرد که از این پس امکان اضافه شدن حداکثر 512 نفر در یک چت گروهی را فراهم می کند. یکی از مهمترین درخواست‌هایی که به طور مداوم دریافت کرده‌ایم، گزینه اضافه کردن افراد بیشتر به یک چت است، بنابراین اکنون خوشحالیم که توانایی اضافه کردن 512 نفر به یک گروه را معرفی می‌کنیم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.