انتشار تیزر فصل چهارم سریال Westworld و اعلام زمان پخش

زمان پخش فصل چهارم سریال Westworld با انتشار یک تیزر از فصل جدید اعلام شد.

فصل چهارم سریال Westworld که یکی از مشهورترین و جذاب‌ترین سریال‌های سال‌های اخیر به شمار می‌آید٬ کمتر از دو ماه دیگر در شبکه HBO پخش خواهد شد. این خبر با انتشار یک تیزر از فصل جدید اعلام شد.

طبق آنچه که مدیر مدیر ارتباط با رسانه‌های شبکه HBO اعلام کرده٬ فصل چهارم سریال Westworld که تیزر آن در کانال یوتیوب این شرکت نیز منتشر شده٬ ۲۶ ژوئیه (۵ تیر ماه) منتشر می‌شود و همانند فصل‌های قبلی در این فصل نیز اتفاقات خیلی بیشتر از آنجه که در تیزر دیده می‌شود رخ خواهد داد. بر اساس این ویدیو٬ خیلی از شخصیت‌های این فیلم که در ابتدا نمی‌دانستند خودشان هم ربات هستند در ادامه این فصل نقش‌های مهمی را ایفا خواهند کرد.

فاواپرس / فصل چهارم سریال Westworld

فصل چهارم این سریال محبوب در حالی قرار است پخش شود که فصل سوم آن نتوانسته بود به اندازه فصل‌های قبلی طرفداران را جذب کند. بسیاری دلیل این اتفاق را هم‌زمانی آن با آغاز پاندمی کرونا در جهان و همچنین رونمایی از سرویس HBO Max می‌دانند.

حال باید دید فصل چهارم سریال Westworld که احتمالا آخرین فصل این سریال است، می‌تواند کمبودهای فصل سوم را جبران کند و همانند دو فصل ابتدایی سر و صدای زیادی در دنیا علی‌الخصوص در حوزه علم و تکنولوژی ایجاد کند یا خیر.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.