استارت‌آپ لندین برنده نهایی اینوتکس پیچ شد​​

استارتاپ لندین توانست در رویداد اینوتکس پیچ، که یکی از رقابت‌‌های مهم بین استارتاپ‌های سراسر کشور است، برنده نهایی شود.

استارتاپ لندین توانست در رویداد اینوتکس پیچ، که یکی از رقابت‌‌های مهم بین استارتاپ‌های سراسر کشور است، برنده نهایی شود. این رویداد برای چهارمین سال متوالی در اینوتکس 2022 برگزار شد.

در مرحله نخست این رویداد، استارتاپ‌‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت می‌شود. این مرحله از رقابت، در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و از هر شهر دو نفر انتخاب می‌شوند.​​

در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2022 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت شد. ​​امسال نیز برای سومین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب نبرد استارتاپی (Battle) اتفاق افتاد.

در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دو به دو به بحث و مناظره با یکدیگر  پرداختند تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب شدند. در نهایت بعد از پایان رقابت، امسال استارتاپ لندین قهرمان رویداد اینوتکس ۲۰۲۲ شد.

​​لندین، سرویس ساخت لندینگ پیج

​​لندین یک سرویس لندینگ پیج ساز است که با چند کلیک ساده بدون دانش فنی و هدر رفت زمان لندینگ پیج حرفه‌ای کاربر ساخته می‌شود. بر اساس توضیحات لندین، کاربران آن می‌توانند براساس ساختار و چارچوب‌های تعیین شده با هویت بصری و پکیج‌های تصویرسازی آماده لندینگ پیج خود را بسازند.

بر اساس این خدمات لندینگ پیج به سایر سرویس ها از جمله گوگل آنالیتیکس، تک منیجر، رایچت، یکتانت متصل می‌شود تا کاربر بتواند عملکرد بهتری را تجربه کند.​​ در مرحله آخر لندینگ پیج بر آدرس دلخواه بر روی بستر زیرساخت لندین توسط کاربر ساخته خواهد شد و در صورت تمایل با اسکریپت اتصال از لندینگ پیج در هر آدرسی که کاربر دوست داشته باشد بارگزاری می‌شود.

در حال حاضر، لندین به بیش از ۱۰ هزار کسب و کار آنلاین خدمات ارائه می‌دهد و به صورت میانگین ماهانه لندین بیش از ۱.۵ میلیون ترافیک ورودی بر روی لندینگ پیج‌ها را میزبانی می‌کند. برخی از مشتریان لندین می‌توان به مجموعه قطار فدک و کافه بازار اشاره کرد.

قابلیت اتصال به دامنه، اتصال به سایر سرویس‌ها، فرم ساز و مدیریت یکپارچه مشتریان در یک پلتفرم، تحمل ترافیک در کمپین‌های پر مخاطب و همچنین هویت بصری آماده از دیگر امکاناتی است که لندین در اختیار کاربران خود قرار داده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.